Chat

Sinterklaas of Kerst?

Heey all,

Vandaag heb ik een kleine enquête voor jullie. Ik ga eerst zelf zeggen wat ik leuker vind en waarom.

Ik zelf vind Kerst leuker. Waarom? Kerst vieren wij echt, maar Sinterklaas is ook niet verkeert. Met Sinterklaas kijken wij altijd films en gaan wij heel erg lekker eten. Maar met Sinterklaas kun je je kamer niet zo leuk decoreren zoals bij Kerst. Met Kerst kun je je kamer namelijk helemaal gezellig maken met DIY’s en een mini kerstboom enz.. Daarom ben ik al een paar ideetjes aan het verzamelen voor DIY’s. Dit jaar vieren wij geen kerst maar gaan wij een drie gangen menu maken, dus daar heb ik heel veel zin in! Ik zou het voorgerecht maken maar ik heb nog geen recept. Hebben jullie misschien een leuk recept voor kerst?

Wat vind jij leuker en waarom?
Ik hoor graag van je als je een lekker recept voor mij hebt.

xjes-Anne

Een gedachte over “Sinterklaas of Kerst?

Geef een reactie

