Keeperstraining!

Heey all,

Zoals jullie misschien al wel weten speel ik voetbal, dat doe ik nu een paar jaar. Twee seizoenen (of meer) geleden, hadden we in ons team nog geen keeper. Op een gegeven moment wilde niemand meer keepen dus ging ik maar (ik had nog nooit gekeepd maar we moesten wel). Uiteindelijk ging dat best wel goed en ben ik in de seizoenen daarna vaste keeper geworden, in een ander team maar alsnog vaste keeper. Dit is het tweede seizoen dat ik keeperstraining heb en ik vind het onwijs gaaf! Nu ben ik sinds gister ook begonnen met een keeperstraining van een oude keeper van AZ,  Ramon van der Pal bij Hollandia in Hoorn. Gister was mijn eerste keer en ik vind het super! Wat wel heel erg jammer is is dat ik zaterdag bij een wedstrijd een blessure heb op gelopen aan mijn linker knie dus ben ik tijdens de training even gaan zitten, rondje gelopen om het veld en toen ben ik weer mee gaan doen. Ik heb ook mijn vinger die al geblesseerd was, weer geblesseerd. Volgen jullie het nog? Maar die doet dus ook weer pijn. Op de vrijdagavond krijg ik keeperstraining van mijn vader wat ook altijd super gezellig is. Mijn vader heeft jaren gekeepd en geeft nu de jeugd van mijn club keeperstraining. Ik hou echt van voetbal je kan je lekker laten gaan en boven dien heb ik een super leuk team met leuke coaches!

xjes-Anne 

Een gedachte over “Keeperstraining!

Geef een reactie

