Chat

1 jaar bestaan!!

Heey all,

Yeeey!! Mijn blog bestaat inmiddels een jaar en ik ben heel blij wat ik er allemaal mee heb bereikt en wat het met mij heeft gedaan.

Als eerst ‘ALLEMAAL’ heel erg bedankt dat jullie mijn blog lezen en lieve reacties achterlaten! Natuurlijk gaat het erom dat ik het leuk vind, maar als je lezers het ook leuk vinden doe je het ook nog ergens voor, dus allemaal heel erg bedankt! Inmiddels heb ik ook een paar trouwe volgers die bijna altijd reageren op mijn artikels en mijn artikelen liken, thanks daarvoor♥.

Inmiddels heb ik ook natuurlijk een hoop geleerd en ben ik zo nu en dan ook wel eens aan het kijken om een eigen domeinnaam en alles erop en eraan te kopen, maar die zijn dan best prijzig omdat ik geen vast inkomen heb. Ook heb ik veel opgestoken van mijn Nederlandse taal (minder fouten, maar er zijn er altijd nog wel een paar, oeps), samenwerkingen, lay-out maken enz. ook ben ik regelmatiger gaan posten. Begin vorig jaar begon ik en poste ik heel veel artikelen op een dag, wauw biggest mistake ever! En daarna heb ik zeker een maand niks meer met mijn blog gedaan. Als ik daar op terug kijk denk ik, hoe? Hoe heb ik dat kunnen doen? Maar er is een zin en dat is deze, soms moet je eerst diep in de put hebben gezeten om hoger op te komen! Nou ja zo zie ik dit ook.

Ik heb heel veel plezier in bloggen en wil mijn blog nog steeds beter maken dan die nu is. Dus heb ik een enquête voor jullie.

De enquête duurt ongeveer maar 5 minuutjes, alvast bedankt voor het invullen.

Klik ‘hier’ voor de enquête

xjes-Anne

 

6 gedachten over “1 jaar bestaan!!

Geef een reactie

