Chat

Kerstgala!!

Heey all,

Morgen is mijn eerste Kerstgala, aaahh! Haha, nee ik heb er heel erg veel zin in en ik wil jullie alvast laten weten dat er een outfit post en make-up post over online komt! Verder ga ik jullie nu alvast het verhaal vertellen over hoe ik mijn rokje heb gevonden, haha!

Oké het was donderdag middag en ik kwam uit school. Ik heb een blessure aan mijn knie en daarom ging ik vorige week en deze week met de bus. Ik ben dus naar de stad gelopen om mijn rokje te kopen. Goed ik dacht ik ga gewoon alle winkels in! Eerst ben ik Vögele in gegaan, nou ja daar waren geen rokjes voor mijn maat, dan maar naar de Hema. Noppes , ook al niks, V&D nee die hadden het ook niet, MissEtam I know dat het voor wat gezettere vrouwen is maar ze hebben ook wel normale kleren dacht ik, maar niet voor kinderen 😦 . Volgende winkel ingegaan, WE er zitten er twee naast elkaar, een voor de mannen de ander voor de vrouwen, ik liep dus eerst de mannen binnen, wist ik veel 🙂 . Daarna ben ik bij DIDI naar binnen  gegaan Mango, CoolCat, Intema. Nee allemaal hadden ze het niet 😦 . Ik mijn moeder gebeld of ze nog een paar winkels wist, ja een van haar collega’s wist de Boa.c, ik had er nog nooit van gehoord. Ik daar naar toe gelopen en toen kwam ik ‘The cockpit’ tegen. Ik naar binnen gelopen maar ik zag geen rokjes, op het punt dat ik me omkeerde zei de winkelier:’Kan ik wat voor je doen, schat?’ Ja ook dat woordje schat zei die maar oké. Ik zei dus, heeft u hier ook rokjes? Ja die had ie en de eerste die die man liet zien was degene die ik heb gekocht!!

Ik zeg lekker nog niet welk het is dat komen jullie maandag denk ik wel te weten♥.

xjes-Anne

2 gedachten over “Kerstgala!!

Geef een reactie

