Chat

Hungergames

Heey all,

Jaaa!! Er is een nieuwe Hungergames film uit!! Maar het is ook de laatste 😦 . Ik hou echt van de Hungergames en ben ook van plan om deze te gaan kijken! Ik weet nog niet wanneer want heb er eventjes geen tijd voor. Maar ik ga er in ieder geval een review over schrijven!!

Vorig jaar was er ook een nieuwe film uitgekomen. Ik was ziek en dacht kom laat ik hem eens gaan bekijken. Ik een Hungergames film gekeken. Maar tijdens de film dacht ik, eeh dit heb ik toch al eens eerder gezien? Toen bleek het dus dat ik de verkeerde had gekeken, overigens was ie ook voor de tweede keer weer super maar daarna heb ik alsnog de nieuwe gezien!! Die was super tof en ik heb nu al zin in de nieuwe film!!

Heeft een van jullie hem al gezien? Wat vond je ervan?

xjes-Anne

Een gedachte over “Hungergames

Geef een reactie

