Kerstgala 2015!

Heey all,

Ten eerste weer sorry dat ik langer dan een week niks meer heb gepost. Daar heb ik zo mijn redenen voor maar daar gaat het nu even niet om. Uit de enquête bleek dat jullie meer DIY’s, lifestyle en foto artikelen willen zien. Na ja ik denk dat dit artikel ook nog een beetje bij fashion hoort maar vooral ook bij lifestyle. Ik heb nog wel een paar leuke DIY’s in gedachten, maar dat zijn er (vind ik zelf) niet genoeg. Dus heb ik de vraag aan jullie, als jullie iets zien waarvan je denkt: “Hé hoe zou ik dat zelf kunnen maken maar je hebt geen idee hoe, of heb je zelf nog leuke ideetjes voor DIY’s, laat het me dan even weten, dat kan door te reageren onder een artikel of door mij een mailtje te sturen naar dit > diy4rnb@hotmail.com < e-mail adres.

Goed nu verder met het kerstgala!

Het feest begon tussen half 8 en 8. Nou ja, ik was er al om half 8 maar ik had geen mensen gezien van mijn klas of anderen die ik ken. Eenmaal binnen hebben we foto’s gemaakt dat was heel erg leuk. Ik laat er een paar  zien, sommigen vind ik niet zo leuk maar die vinden mijn ouders dan wel weer leuk dus ik laat jullie ze gewoon lekker zien.

2

1

3

Panty~ Action €1,79
Shirt~ Forever21
Schoenen~ Van Haren €30,-
Rok~ The Cockpit €20,-

Mijn make- up look was zonder foundation, want BEAUTY ISN’T MAKE-UP! De mensen die mij al langer volgen hebben dat zinnetje wel eens eerder voorbij zien komen. Eigenlijk wil ik er gewoon mee zeggen, mensen die drie lagen foundation dragen zijn niet gelijk mooier, ik vind zelf dat als je geen make-up draagt, eigenlijk gewoon mooier bent. Niet persé dat je dan knapper bent maar je durft je zelf te laten zien en je bedekt het niet met foundation, concealer etc.. Maar goed ik droeg dus wat oogschaduw, eyeliner, mascara en wat lipgloss. Eigenlijk niet zo speciaal dus maar ik vond het er leuk uitzien. Maar ik dacht dat ik er heel betut (is dat een woord???) uitzag, maar toen zag ik iemand, man o man die had echt wel een potje foundation op je zag gewoon allemaal klontjes zitten echt jakkessss!

Ik had ook een reactie gekregen op mijn enquête of mijn artikelen nog wat uitgebreider konden, ik doe mijn best maar soms heb ik geen tijd of heb ik niets meer te vertellen over het onderwerp. Maar is dit lang genoeg ♥?

By the way, hoe was jullie kerst? Dat van ons was heel erg gezellig, op kerstavond hebben we films gekeken en als avondeten hadden we gevulde eieren en toastjes. Op eerste kerstdag gingen we lekker luxe ontbijten met eigen gebakken brood en lekker vleeswaar, jammieee! Daarna gingen we naar het strand en gingen we met de honden spelen. Echt ik houd van het strand je kunt jezelf zo lekker laten uitwaaien en al je zorgen zijn weer even weg! Daarna gingen we de cadeautjes uitpakken, ik had ook wat cadeautjes gekocht voor mijn ouders mijn zusje en mijzelf. Mijn zusje wist niet dat ik de cadeautjes had gekocht dus die bedankte mijn vader en daarna hadden we haar verteld dat ik het had gedaan, je had er gezicht moeten zien. Toen gingen we nog bij vrienden van ons gourmetten, och wat houd ik daar toch van♥♥. Op tweede kerstdag hebben we ook weer lekker ontbeten, daarna hebben we film gekeken en hebben we onze gerechten gemaakt,  ik had gegratineerd stokbrood met boter, tomaat, ui, kaas en pesto. Zijn jullie benieuwd hoe ik dat heb gemaakt? Anders maak ik daar nog een apart artikel voor.

Dit is zo’n beetje hoe onze dagen eruit hebben gezien.

xjes-Anne

Geef een reactie

