Chat

Cadeau ideetje

Heey all,

Ik heb drie vriendinnen die met kerst jarig zijn. Nu had ik maandag een feestje van een vriendin die jarig was. Nou ja, ik dacht laat ik gebruik maken van het allerleukste feest in het jaar, vind ik dan hè. Dus heb ik een sok gekocht en heb ik die gevuld met cadeaus.

Sok~ Action €0,69
Andrélon~ Action €1,89Mok met eitjes~ Action €1,99
OMG douch-scrub~ Action €1,59
Kerstman van chocolade~ Action €0,79

TOTAAL: €6,95

Ik had alles ingepakt en in de sok gedaan, ik ben alleen vergeten een foto te maken van het gehele cadeau. Ik zelf vind dit een origineel en leuk cadeau om te geven omdat het er gewoon net eventjes wat leuker uitziet dan als je gewoon je cadeaus geeft.

Ook kun je als je niet zoveel geld hebt en iemand vraagt een zak snoep, 3 zakken snoep bij de Action kopen voor 70cent/p.s. en dan pak je gewoon zo’n lege zak bij de Kruidvat. Als je dan thuis bent vul je de zak en zit je zak snoep helemaal vol. En dan heb je in plaats van €6,- gewoon maar €2,10 uitgegeven. Ik heb dit een keertje gedaan toen ik echt even geld had voor een cadeau.

Ik hoop dat ik jullie zo wat inspiratie heb gegeven voor cadeautjes.

xjes-Anne

2 gedachten over “Cadeau ideetje

Geef een reactie

