Chat

Happy new year!

Heey all,

Het is misschien wat aan de late kant maar, ik wil jullie nog even een gelukkig nieuw jaar wensen! Ik heb rond 24.00 op donderdag foto’s gemaakt van het vuurwerk en ik heb er een paar mooie uitgekozen. Die laat ik jullie zo zien.

Eerst wil ik even wat dingetjes vertellen over het jaar 2015! Het jaar begon met een aanslag in Parijs: Charlie Hebdo. Daarna was de zomervakantie, en kregen we een nieuwe pup: Jan. Hij leert heel snel! Toen begon school weer……. Gelukkig was er wat leuks in het vooruitzicht! Bath!!! Op reis naar Bath was ik jarig, YEEY! Ook heb ik nog mijn eerste samenwerking gehad in het jaar 2015. In november was er nog een aanslag in Parijs, waar ik echt wel even stil van werd. Toen kwam kerst!!! Ik houd zo van kerst, ik vind het gewoon een super gezellig feest! Ik heb heel veel films gekeken in de kerstvakantie en dan oud & nieuw! Wij hadden zelf geen vuurwerk maar we hadden nog sterretjes van de jaren daar voor, nu hadden mijn vader en ik een rookbom gemaakt en die willen we volgend jaar overtreffen. We gingen naar buiten met de buren. Ons straatje was best wel verlaten er waren maar vier gezinnen  buiten, echt bijna niemand was buiten. Maar dat geeft niet, want het was heel erg gezellig en er was heel erg mooi vuurwerk!

Happy New Year!

DSC_0459DSC_0490DSC_0495DSC_0496DSC_0512DSC_0513DSC_0514DSC_0516

xjes-Anne

Geef een reactie

