Chat

Pictures of the month #1

Heey all,

Uit mijn enquête bleek dat jullie ook meer foto’s willen zien dus heb ik nu een artikel voor jullie: ‘Pictures of the month’. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden en dan komt er misschien wel vaker zo’n artikel online.

Deze foto’s heb ik deze maand genomen♥

Hieronder zie je een foto van Kees (zwart wit & Jan links) maar er zit nog een andere hond achter Kees en dat ziet er best wel grappig uit, vind ik:

DSC_0235

DSC_0170

Mijn vader wilde een kraai eten geven en toen vloog er een kraai weg en ging ie hier zitten en ik dacht: “Waarom maak ik er gewoon geen foto van?”:

DSC_0278

Mijn zusje is helemaal gek van paarden, we hadden nog geen paarden gezien en net toen we op het terras zaten zagen we twee paarden. Nou ja ik ga niet rennen met mijn camera dus ik zei tegen mijn zusje: “Ga jij maar alvast ik kom wel.” En toen vloog er een zeemeeuw voor me dus ik maakte er een foto van:

DSC_0257

DSC_0258

Ik zag dit paaltje en eigenlijk wilde ik alleen maar het paaltje scherp hebben en dat is geslaagd! :

DSC_0211

Mijn zusje en ik lieten de honden even uit en ik zag een reiger zitten. Ik naar huis gerend en toen heb ik deze foto genomen:

DSC_0011

Dit is eigenlijk mijn lievelingsfoto! Ik vind deze heel erg mooi en geeft eigenlijk ook gewoon aan hoe mijn honden zijn. Kees houdt van spelen en Jan wilt Kees pakken of samen het speeltje naar ons brengen:

DSC_0069

Dit zijn mijn favoriete foto’s van deze maand. Als je mij volgt op Instagram heb je de foto hierboven en nog eentje al voorbij zien komen.

xjes-Anne

Geef een reactie

