Te moe :(

Heey all,

Ik heb vandaag niet echt een artikel voor jullie. Ik moest gisteravond nog tekst in mijn hoofd leren voor vandaag want ik heb een presentatie vandaag voor FLE (FastLaneEnglish) en ik moest daar nog kaartjes voor maken. Ik was al helemaal klaar voor bed toen ik een appje kreeg van “ik ben de kaartjes vergeten te maken”. Toen heb ik ze gemaakt en lag ik pas rond 11 uur in bed en ging om 10 over 6 de wekker weer. Ik ben de laatste tijd nogal moe en ik wil wel een leuk artikel maken en niet dat ik een leuk artikel ga afraffelen dus nu komt het artikel wat ik vandaag wilde plaatsen volgende week online. Nou ik zeg alvast weltrusten en dan zie ik jullie maandag weer❤.

xjes-Anne

Een gedachte over “Te moe :(

Geef een reactie

