Chat

Shopblog voor €1,-!!!

Heey all,

Ja je ziet het goed! Ik kon shoppen en elk item was €1,-!!!! Nu was dit niet in een winkel maar bij mijn buurmeisje. Zij heeft héél veel kleren waarvan ze de helft maar één keer heeft aangehad (bij sommige kledingstukken zaten de kaartjes er nog aan). Deze items gaan van dure merken naar kleding van de Primark en naar andere winkels en ik ga met jullie delen wat ik heb gekocht!

~Cars Jeans~

grijze trui

Deze trui is van ‘Cars Jeans’. Deze was dus €1,- en is lekker zacht. Deze trui kwam me heel erg goed uit want ik wilde een nieuwe trui en ik gok dat deze trui normaal misschien tussen de €15,- en €20,- euro is, dus dat heb ik eventjes goed voor elkaar!

~Primark~

groenwitshirt

Dit shirtje vind ik heel erg leuk! Ik heb tegenwoordig alleen nog maar shirtjes met mouw die blauw zijn en nu heb ik dus ook eentje in het groen/wit!

roodbloesje

roodbloesjevest

Dit blouseje (wow dat schrijf je heel raar maar ik bedoel gewoon blousje maar dat is fout dus is het blouseje) is rood en ik heb twee maanden geleden een rood blouseje met mijn oma gekocht en ik vind rood mij ook wel erg leuk staan dus past deze er weer mooi bij!

blauwgeruitbloesje

Dit blauwe blouseje is natuurlijk het zelfde model als de rode hier boven maar is in een andere kleur. Hoewel ik probeer minder blauwe items te kopen voor in mijn kledingkast, lukt het me niet helemaal want ik houd gewoon heel erg veel van blauw en het staat gewoon goed bij mijn huid want bijvoorbeeld zalm roze hoef ik niet aan te trekken want dan lijk ik net Sneeuwwitje qua huid.

~Terstal~

Zwratbloesje

Ik moest eventjes zoeken maar deze blouse komt bij de ‘Terstal’ vandaan en is van de kledinglijn ‘Pescara’. Ik wil meer blousejes maar ik vind eigenlijk nooit eentje die ik wél leuk vind.

~H&M~

blauwbloesje

blauwbloesjevest

Dit blouseje is ook weer met korte mouw  maar kun je leuk combineren met een vest. En ook weer blauw maar nu wel meer spijkerblauw.

~Watcher~

DSC_0546

Eerlijk gezegd weet ik de naam van de winkel niet. Het enige wat in het shirt staat is ‘Watcher’, ik heb het geprobeerd om op internet te zoeken maar ik kan het niet vinden. Ik kom dan van alles tegen en ik kan daar dus niet echt mijn conclusies uit trekken.

Ik heb dus zeven items gekocht en ik hoef dus ook maar zeven euro te betalen! Lekker goedkoop dus. Ik zelf ben nooit zo van de tweedehands kleding winkeltjes want ik weet dan niet wie het heeft gedragen en hoe er dan ongeveer mee om is gegaan, terwijl ik mijn buurmeisje niet zo ken van hoe zij met haar kleren om gaat, toch vind ik het bij haar niet erg. Maar als je daar geen last van heb (dat van het niet weten van wie het afkomt) is het natuurlijk gewoon handig, ik zelf ben er geen voorstander van maar ik zou sowieso geen mensen erom uitlachen want sommigen kledingstukken zijn echt wel mooi (ik ben wel eens in zo’n winkel geweest maar ik koop er dan niks want het zit me dan toch niet helemaal lekker). Nou ja dit was de shopblog!

xjes-Anne

 

4 gedachten over “Shopblog voor €1,-!!!

Geef een reactie

