Polaris Office!!

Heey all,

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over ‘Polaris Office’.

Als eerst, Polaris Office is een app die je kan downloaden op de appstore voor je telefoon/tablet. Ik krijg wel eens te horen van een docent, ja kijk dan even op moodle (daar staat bij ons informatie en alles op). Ik ga daar dan heen op mijn telefoon dan download ik het bestand maar kan ik het niet openen. Nou deze app maakt daar dus een eind aan, hiermee kan ik alle bestanden zien van powerpoints tot excel bestanden en nog veel meer.

Hiermee kan je dus ook zelf een powerpoint maken, een excel bestand of gewoon een word document. Ik zelf vind dit dus erg handig want als ik dan iets moet regelen voor school en je hebt word ofzoiets nodig heb ik dat gewoon, ik heb deze app ook op mijn tablet, ik wil mijn tablet weer wat meer gaan gebruiken en dat ben ik dus van plan om dat met dit soort dingen te doen. Ook is de app ‘Evernote’ heel handig! Hier kun je aantekeningen, to-do lijstjes en van alles en nog wat in maken. Over ‘Evernote’ heb ik al eens iets geschreven klik hier als je dat wilt lezen. Wij hadden laatst een geschiedenis proefwerk en ik had in de les dus op mijn telefoon aantekeningen gemaakt, dit heeft me ontzettend veel tijd bespaart en ik ben dus ook zeker van plan om te vragen of ik dit bij meerdere vakken mag proberen! Ik moet dus vaak ook nog even op school op de bus wachten en dan zou ik dus kunnen denken van: ‘Had ik nog een opdracht/werkstuk wat ik moest maken/inleveren?’ En dan kan ik het dus maken terwijl ik op mijn bus wacht. Ik zelf ben heel erg te spreken over deze app, ik heb er zelf heel erg veel plezier van en het maakt het een stuk gemakkelijker om eventjes iets te lezen of als je samen een opdracht moet maken en je ligt in bed en je wilt nog eventjes iets toevoegen, dan kun je het daarna gelijk versturen en hoef je niet helemaal je bed uit te komen en je laptop en alles op te starten, veel makkelijker dus!

Ik hoop dat jullie dit snelle, maar wel handige artikel leuk vinden!

xjes-Anne

Een gedachte over “Polaris Office!!

Geef een reactie

