Het lijkt wel een toetsweek!!

Heey all,

Deze week gaat het net weer wat beter met het regelmatig posten maar volgende week gaat het mij niet lukken. Ik zak wel even een plaatje van mijn agenda laten zien en daar staat nog niet eens al mijn huiswerk in.

image

Ik moet voor maandag moet de hele klas een Nl toets over doen. En daarvoor ook nog huiswerk maken. Voor dinsdag moet ik een verslag voor mte inleveren, heb ik een muziek toets en een ak proefwerk. Woensdag hebben we een 1 min. opdracht van Duits. Donderdag hebben we een leesvaardig toets voor Duits en moet ik een geschiedenis toets opnieuw maken. En vrijdag hebben we een wiskunde proefwerk!! Ik loop heel erg achter met wiskunde omdat ik dit hoofdstuk totaal niet begrijp dus moet ik daar nog extra aandacht aan geven ook….

En ik weet dat ik de laatste tijd zeg van druk, druk, druk maar ik kan het allemaal eventjes niet meer hendelen, het plannen gaat niet goed en bijv. nu hebben mijn moeder en ik een schemaatje gemaakt voor de toetsen wanneer ik waarmee moet beginnen te leren en dan komt er nog huiswerk bij ook en dan red ik maar 3 van de in totaal 7 dingen af die ik wilde doen die dag…. Dus het spijt me maar volgende week komen er dus geen artikelen online 😦 .

xjes-(gestreste)Anne

5 gedachten over “Het lijkt wel een toetsweek!!

  1. Heel veel succes met de toetsen en school, gezin en werk gaan natuurlijk
    voor. Wij willen ook elke dag posten, maar omdat we studeren, en/of een gezin hebben of werken lukt dit niet altijd. Bijvoorbeeld deze week, volgende week en de week daarna zijn we vaker thuis en kunnen we lekker veel posten. Dus we begrijpen jou wel, wat wij als tip kregen was om een paar reviews achter de hand te houden en die dan op momenten posten wanneer we niet iets kunnen posten. Dit lijkt ons wel een goed idee (bijvoorbeeld in de vakantie reviews schrijven en een paar extra leuke onderwerpen kiezen en bewaren voor zulke momenten). Groetjes :0

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

