DIY prikbord #2

Heey all,

Wanneer ik dit artikel schrijf is het lekker zonnig buiten en is het vakantie! Het is vandaag zaterdag en ik werd vanmorgen dus wakker om 08.30u door mijn ouders en mijn zusje die altijd melig zijn in de ochtend, in het weekend. Toen ben ik in bed blijven liggen tot 09.15u en daarna ben ik in mijn ouders bed gaan liggen met laptop en al en ben ik tot 11.00u filmpjes op YouTube gaan kijken, daar kan ik zo lekker mee wakker worden!! Maar goed het gaat dus eigenlijk om het feit dat het vakantie is en dat ik dus alle tijd heb om artikelen te schrijven voor jullie!!!! Ik heb er enorm veel zin in en dit is dus mijn eerste artikel.

Ik heb twee weken geleden een artikel geschreven, dat was de ‘DIY prikbord #1’ en hier komt dus #2! In dit artikel laat ik zien hoe ik een To-Do-List maak. Deze is geïnspireerd van een To-Do-List van de Hema, maar ik vind het eigenlijk zonde om er geld aan uit te geven terwijl je het ook in een schriftje kan doen. Maar dat vind ik er niet leuk uit zien dus ben ik eventjes (TWEE uur) bezig geweest maar het resultaat is echt super!

Als eerst trek je op een wit A4 drie lijnen, hoe dik je ze zegmaar wilt hebben. Als je dit bij al je papieren hebt gedaan, kun je het best op elke zijde een klem zetten zodat ze niet verschuiven als je gaat knippen.

DSC_0348

Als je al het papier dan geknipt heb kun je beginnen met schrijven…..

DSC_0350

Als je op één zo’n papiertje dan alle lijnen hebt gezet kun je om de twee vakjes een sterretje neerzetten.

DSC_0351

Als je dan alle papiertjes hebt gehad kan je zo’n klem erop zetten en dan is deze DIY klaar! (Mijn klemmen komen bij de Action vandaan.)

DSC_0352

Ik ben heel tevreden! Het werkt super fijn en het ziet er ook leuk uit. Volgende week komt het artikel online hoe ik mijn prikbord uiteindelijk heb ingedeeld!

xjes-Anne

Een gedachte over “DIY prikbord #2

Geef een reactie

