Mijn vakantie indeling!

Heey all,

Vandaag is het al weer lekker vakantie!! En op het moment dat ik dit schrijf is het nog steeds zaterdag…… Toen ik vanochtend wakker werd keek ik eventjes op Snapchat (@annetjexxxx) en toen was het echt zo: ‘Omw oostenrijk, oostenrijk, in oostenrijk, in germany, duitsland’. Dat soort dingen en toen dacht ik echt okeeeeeehh, ik zit gewoon lekker thuis….. Maar ik ga ook leuke dingen doen deze vakantie!

Zaterdag (vandaag dus) heb ik een video gefilmd (dit artikel, nu denk je: uhh). ‘S ochtends lekker lang in bed gelegen en ’s middags ben ik anderhalf  uur buiten geweest met mijn zusje, ik moet van de fysio kleine stukjes gaan fietsen in mijn dorp en laat ik nou net een camera hebben en vind ik  het leuk om te fotograferen, dus ben ik op de fiets gestapt (mijn zusje op haar PennyBoard) en toen zijn we gegaan. Ik heb wat mooie foto’s gemaakt maar mijn camera is op het moment leeg dus die komen nog een andere keer online 😦 .

‘S avonds heb ik dus die video gefilmd en daarna gingen we film kijken (eigenlijk moet ik die nu nog gaan kijken maar ik schrijf in de verleden tijd voor jullie 🙂 ).

Zondag ga ik misschien naar mijn vaders oom en tante en denken jullie oh leuk, maar mijn vaders neef is er ook en die speelt in de band van Tyfoon!!!!!!! En nou ja daar ga ik dus misschien heen (op het moment dat jullie dit straks lezen is dit alweer verleden tijd maar ik weet op het moment nog niet of ik mee ga…. Dus wil je weten of ik daar ben geweest? Hou dan mijn Instagram: @forever.anne eventjes in de gaten als ik erheen ga zal ik eventjes een picture nemen!).

Maandag ga ik met twee vriendinnen logeren♥. Super gezellig! We gaan dan (eindelijk!) de nieuwste Hungergames film zien!!!! Die wil ik al zó lang zien en daar heb ik dus ook al een keertje een artikel over geschreven maar maandag ga ik hem dus eindelijk zien!!

Dinsdag ga ik niks doen, ja waarschijnlijk alvast het huiswerk maken wat leren en een aardrijkskunde presentatie maken dan hoef ik dat van het weekend niet meer te doen!

Woensdag moet ik naar de ortho… Mijn zusje gaat dan mee en daarna gaan we de stad in, dan krijgen we ook wat geld om ergens te eten, ik moet sowieso nog eventjes wat dingentjes kopen en dan ga ik die dag ook filmen dat wordt super super leuk!

Donderdag heb ik ook nog niks te doen dus ik denk dat ik dan verder ga met leren en mijn aardrijkskunde presentatie…..

Vrijdag komt mijn achternicht naar me toe! Die heb ik voor het laatst in de zomervakantie gezien. Als je mij op Instagram volgt heb je misschien wel de barani gezien die we hebben gefilmd, op dat moment was ik bij mijn achternicht en ik heb laatst ook nog een foto geplaatst op een trampoline dat was ook van de zomer met haar♥.

Zaterdag en zondag heb ik ook niks meer te doen.

Dit is dus hoe mijn vakantie er ongeveer uitziet. Wat doen jullie tijdens deze vakantie?

xjes-Anne

2 gedachten over “Mijn vakantie indeling!

Geef een reactie

