Kunst op een product!

Heey all,

Vandaag ga ik het met jullie hebben over een product waar een kunstenaar op los is gegaan.
Zo ziet het uiterlijk van de crème er normaal uit:

image

Dat ziet er gewoon prima uit enzo maar ja dan zie je het andere en dan vind je het gewoon zonde om het te gaan gebruiken…..

image

Ik vind dit er zo leuk uitzien. Vooral dat woord ‘change’. Mijn eerste reactie was “wat voor crème heb jij nu weer besteld??”. Toen zei mijn moeder dat het een speciale editie is om één of andere reden die ik inmiddels vergeten ben, volgens mij omdat ze zoveel jaar bestaan…. Maar goed mijn tweede reactie was van “dit vind ik zonde om te gebruiken, daar is het veel te mooi voor!”. Maar ja deze crème is niet gratis dus doe ik het met stokjes zodat de verpakking gewoon mooi blijft, ja wie niet …… (ik weet niet wat ik er in moet vullen, want sterk is niet het goede woord voor mijn betekenis) is, moet slim zijn!

Ik zelf vind dat het woord ‘change’ heel pakkend is. Omdat deze crème ook daadwerkelijk wat veranderd maar ook gewoon, ja ik weet niet hoe ik dat moet zeggen maar het pakt me gewoon. Ook de achtergrondkleurtjes achter elke letter vind ik mooi en ze passen ook mooi bij elkaar!!

Wat vinden jullie van dit tijdelijke uiterlijk en van het woord ‘change’?

xjes-Anne

Een gedachte over “Kunst op een product!

Geef een reactie

