DIY notitieboek

Heey all,

Ik vind zelf dat ik weer lekker bezig ben met DIY’S en vandaag heb ik er alweer eentje, dat is best wel logisch omdat ik in eerste instantie een DIY blog zou zijn maar dat liep wat anders…. Maar goed ik heb vandaag voor jullie een DIY notitieboek, ik had de week voor mijn vakantie acht toetsen en mijn notitieboek was vol en ik was al thuis en ik woon in een dorp waar we een Spar, kapper, knutselwinkel en een bruidszaak hebben en dat is het. Oh ja en een bloemen zaak. Dus ik kan niet even snel naar de Hema ofzo dus moest ik het doen met wat ik thuis had.

Mijn vader heeft tot in zijn dertige jaren (tussen dertig en veertig weet het niet precies) een hbo opleiding gedaan en had daar nog een oud notitieboek van.

image

Zo zag die er uit, nou ja ik vond het niet echt mooi ofzo dus liet ik mezelf weer even gaan…..

Nodig:
· Kaftpapier
· Plakband
· Washitape
· Plaatje Google naar keuze

Stap 1.

image

Als allereerst voude ik de zijkant van het kaftpapier die naast de ringetjes zouden komen, die plak je niet vast maar laat je open zodat je een vakje hebt. Zo dus:

image

image

Dan kaft je hem aan de binnenkant zoals je dat doet bij een normaal schoolboek. Ik zeg wel dat je veel plakband nodig hebt om het goed vast te zetten!! Als dat alles eenmaal zit ziet het er ongeveer zo uit als het goed is:

image

Dan pak je je plaatje en je washitape. Je plakt je plaatje vast met washitape:

image

En dan is ie klaar! Super makkelijk en ik zelf vind het super leuk!

xjes-Anne

2 gedachten over “DIY notitieboek

Geef een reactie

