In bad

Heey all,

Aangezien de titel zegt in bad, heeft dat natuurlijk een betekenis. Namelijk ik zit in bad wanneer ik dit schrijf. Maar dit artikel gaat dus niet over een bad maar over W7! W7 is een merk dat zegmaar ‘Naked’ dingetjes maakt maar dan goedkoper. Dit merk is als nog niet heel goedkoop maar het kan ermee door! Voor mijn verjaardag had ik drie W7 producten gekregen en ik ben er erg over te spreken!

Dit zijn mijn producten ❤:

image

Zoals je ziet heb ik een oogschaduw palette, mascara en een top coat voor over mijn mascara!

image

image

Dit is hem dan! Ik vind dat ie een goede pigment heeft maar dat de kleuren voor het mooie net iets te dicht bij elkaar liggen om er een mooie smokey eyes mee te maken. De kleuren zijn voor de rest wel heel mooi en ik ben super blij!

image

image

Dan de mascara, deze heeft echt een mooie zwart die goed afgeeft! Ik gebruik nu dus geen wimperkrultang meer want die is niet meer nodig. Hij heeft een fijn borsteltje en is zeker het geld (€7,) waard!!

image

image

Dan iets wat totaal nieuw voor me was, een top coat! Dit zorgt ervoor dat als je geen waterproof mascara hebt dat ie het dan wel is. Ik zeg heel eerlijk wat mijn eerste reactie was: “Werkt dit echt?!”. Na een proefje (mascara en dit op doen en dan door de regen) blijkt het dat het inderdaad niet uitloopt, natuurlijk wel als je in bad of in de douche zit/staat maar voor de rest perfect!!

Dit merk kun je sowieso kopen bij de ‘Op=Op shop’ en waarschijnlijk ook bestellen via een andere site.

xjes-Anne

3 gedachten over “In bad

Geef een reactie

