Shoppen in Hoorn

Heey all,

Vandaag heb ik een soort dagoverzicht voor jullie van de woensdag in de vakantie.

09.45 Wij werden naar het busstation in ons dorp gebracht (wat anders 20 min. of langer lopen is en 5 min. met de auto). Wij stonden zo in het bus hokje waar ik altijd word afgezet door mijn bus als ik uit school kom. Dus wij zaten daar zo en ik zie een bus op mij afkomen, het was wel is waar niet onze bus maar ik begon te twijfelen of we wel bij de goede halte stonden (ook al zijn er maar drie, boeiee!!). Dus wij liepen daar zo heen en we hadden ingecheckt enzo dus wij zaten daar zo, we waren bijna alleen in de bus. Een maal op hoorn station was het 10.00.

10.30 Waren we bij de ortho aangekomen. Toen mijn beugel werd gezet zeiden ze dat mijn afspraak om 11.00 was dus dan hoefde we niet zo lang te wachten….. Maar dat hadden ze verandert naar 11.15 en ik had wel een sms gelezen maar dat 11.00 zat zo in m’n hoofd dat ik die 15 minuten niet had gezien. Dus hebben we daar drie kwartier gewacht. Uiteindelijk waren we om 11.30 weer weg en ging ons dagje pas echt beginnen!

10.45 Na de ortho had ik onwijze trek, m’n zusje trouwens ook. En daarom gingen we naar ‘Bakker Bart’, nu hadden ze een leuke aanbieding namelijk vier broodjes voor €5,-! en anders kosten ze €1,60 per broodje dus dit beviel ons wel. Ohg wat waren die broodjes lekker, het water loopt me nu alweer in de mond!! Net toen de broodjes klaar waren om mee te nemen ging het buiten hagelen…. Wij eventjes wachten en daarna zijn we weer naar buiten gegaan.

Na de broodjes gingen we naar de ‘CoolCat’, daar heb ik een gestreepte crop top gekocht:

image

Ik had een Fashioncheque van  €25,-. En laat dit shirtje ( het is iet een shirtje maar eerlijk gezegd vind ik crop topje een beetje tuttig klinken, of ligt dat aan mij?) nou net €25,- euro zijn! Maar goed, ik heb nog héél erg getwijfeld. Of ie niet te kort was en er zat ook een foundation vlek in, niet van mij want dat draag ik niet. Maar de foundation vlek is eruit gegaan dus ben ik helemaal blij met dit shirtje!

Na de ‘CoolCat’ was mijn zusje een beetje boos/teleurgesteld. Zij had namelijk niks kunnen vinden en toen gingen we maar naar de ‘Only’. Daar heeft ze twee bloesjes gekocht, ik weet niet de prijzen van haar dus jullie moeten het doen met mijn prijzen. Daarna wilden we naar de ‘Douglas’ om te kijken wat voor lipstick ik zou moeten hebben als je kijkt naar ondertonen. Nou ja dat was rond 13.45 dus of we later terug wilden komen. Prima. Wij dus een uur ons vermaken. In dat uur ben ik even naar de ‘Intema’ gegaan om daar een BH erbij te kopen en toen nog even gesproken met de filiaalleider van die winkel. Toen even snel naar de ‘Hema’ om te kijken voor een badjas voor mijn zusje, die hadden ze niet. Ze hadden we bikini’s die heb ik nu dus maar daar komt nog een ander artikel over online denk ik maar daar heb ik nu nog geen foto van gemaakt en ik ben nu op het moment aan het oppassen dus kan hem ook niet even gauw pakken ofzo. Daarna gingen we naar de ‘Action’, want mijn zusje moest babyshampoo hebben om haar paardenborstels te wassen. Daarna nog naar de ‘Vero Moda’, omg daar hebben ze zoveel kleren hangen van de ‘Only’ echt te grappig! Maar goed net toen ik niks leuks zag hangen keek ik om en zag ik een vet mooie donkergroene crop top ♥♥:

image
image

Weet je wat mij opvalt? Dat ik alleen maar crop tops heb gekocht en nog wat anders….. Maar ja ik vind ze leuk dus pech voor de gene die zich er aan ergert (niet dat ik dat denk ofzo maar het zou kunnen en ik vind het wel grappig en eigenlijk type ik gewoon wat ik denk alleen scheldwoorden gebruik ik liever niet ik zou wel willen maar dat wordt misschien wat ongepast dus dat doen we maar niet). Ik had nog een andere Fashioncheque van €10,- en die heb ik bij dit shirtje gebruikt. Dus toen was ie nog maar €14,95!! Yeeey!!

Daarna was het 13.45 en wij snel naar de ‘Douglas’ gegaan. Precies op tijd maar er was al iemand anders bezig. Wij dus op zoek naar een badjas voor Roos en bij de ‘Zeeman’ hadden ze er dus nog maar één, ik wilde zo afrekenen maar mijn saldo was te laag. Vet lang bezig geweest (uiteindelijk geld erbij gestort voor die badjas) en toen gingen we weer naar ‘Douglas’. Uiteindelijk konden we erbij, lipstick op gedaan in eerste instantie vond ik het mooi maar langzamerhand dacht ik: Nee nee nee!!!! Toen vroeg die vrouw: Zal ik ook je gezicht verder make-uppen? Ik zo van, nee dat hoeft niet hoor daar krijg ik alleen maar meer pukkels van en het jeukt. Toen zei zij, oké maar ik werk wel even je eyeliner bij. Ik zo van, oké…. Zij had die bijgewerkt en bij anderen staat het misschien mooi maar ik had een wing van hier tot aan mijn wenkbrauw. Ik wilde het dus er zo van afhalen bij de ‘Hema’ met water maar dat lukte niet! Snel naar de ‘Action’ gegaan om reiniging doekjes te kopen en weer terug naar de ‘Hema’ waar ze een spiegel hebben. Uiteindelijk was het weg maar voor dit gebeuren hadden we ook gegeten in een restaurantje genaamd ‘Winston’. Mijn zusje en ik hadden allebei een panini  mozzarella, verrukkelijk!!!!
image

We zijn als allerlaatst nog gratis het museum in geweest gewoon voor de lol maar ik werd er misselijk van en m’n zusje ook dus toen gingen we weer weg 🙂 . Uiteindelijk naar de bus gelopen en toen dus de bus gepakt, toen belde mijn vader toen we al in de bus zaten, kan je niet nog een uurtje bij je moeder haar werk wachten en dan met haar mee rijden dus toen hadden we dus voor twee min. in de bus gezeten. Bij mijn moeder hebben we nog cuppesoep gehad, jamjam!! Nu ik dit alles lees wat eten betreft wil ik alles weer eten wat ik die dag heb gegeten maar helaas….

Nou ik hoop dat jullie dit leuk vonden!!

xjes-Anne

3 gedachten over “Shoppen in Hoorn

Geef een reactie

