DIY wiskunde schrift

Heey all,

Mijn wiskunde schrift was laatst vol en ik heb een laadje met schoolspullen in mijn bureau maar daar had ik geen leeg schrift meer…. Ik vond wel nog een los pakket geruit papier en ik had nog wol, en toen had ik een super goed idee!

Nodig:
* Geruit papier
* Washitape (eventueel)
* Dikke zwarte stift 
* Wol
* Plakband

Stap 1 pak al het papier en het wol. Knip een lang genoeg stuk wol en doe het wol door de gaatjes.

image

Stap 2 doe er wat plakband overheen want het kan beschadigen en dat gaat niet zo makkelijk met plakband erover heen. (Hier kwam ik pas achter toen het al beschadigd was dus doe er je voordeel mee 😉 )

Stap 3 pak je washitape en versier de rand.

Stap 4 Ik heb met mijn dikke zwart stift wi en dan 2×2 opgeschreven en dat vind ik echt super leuk staan.

image

Dit is gewoon een goede oplossing en nu heb ik een heel dik schrift dus ik vind dit wel handig!

xjes-Anne

Een gedachte over “DIY wiskunde schrift

Geef een reactie

