4 Phone Hacks

Heey all,

Vandaag heb ik wat hacks voor jullie. Misschien ken je sommige al maar ik laat er een paar aan jullie weten.

  1. Vliegtuigmodus
    Iedereen kent het wel denk ik. Voordat je weggaat nog even snel je telefoon op de lader doen. Meestal heeft dat geen zin als het nog maar een kwartiertje is. Maar…. Als jij je telefoon op vliegtuigmodus zet en je helderheid laag laad ie binnen dat kwartier waarschijnlijk wel weer 3 of 4% op. Ik maak hier sinds ik het weet heel veel gebruik van en als mijn telefoon dan bijna leeg is zet ik hem even snel op de lader met vliegtuigmodus aan en hij is binnen no time weer opgeladen.
  2. One-Drive
    Ik ken dit pas sinds twee dagen maar dit is zo makkelijk! Als jij foto’s op je telefoon hebt die je bijvoorbeeld op je laptop wilt hebben, kun je die op je One-Drive zetten en dan heb je ze ook op je laptop! Hoe makkelijk is dat, als je dat hebt heb je geen gedoe meer met kabeltjes enzo, dit is gewoon veel makkelijker!
  3. Kleine Opslagruimte
    Ik heb zelf maar 1 gigabyte op mijn telefoon, ik heb wel een SD kaart maar die pakt lang niet alles…. Als je nu (met een Android telefoon) naar je instellingen gaat> algemeen> back-up & reset kun je je telefoon resetten als je een SD kaart hebt kun je ervoor kiezen om al je gegevens daarop te zetten. Als je hem dan reset kun je vanaf je SD kaart alles er weer op zetten en zo houd ik altijd heel veel ruimte weer over. Ook kun je dagelijks je cache verwijderen en je overige verwijderen. Dit kun je vinden door naar je instellingen te gaan> algemeen> opslagruimte> cache of overige en dan kun je dat verwijderen.
  4. Filmpjes
    Als jij net zo als ik filmpjes wilt maken voor YouTube en je hebt geen camera, kun je dat natuurlijk gewoon doen met je telefoon. De truc is dan wel om NIET met de camera te filmen van de voorkant want die heeft meestal een slechtere kwaliteit dan je achterste camera.

Ik kon niet heel veel meer hacks vinden die voor jullie nog onbekend zouden kunnen zijn. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

xjes-Anne

3 gedachten over “4 Phone Hacks

  1. Wat ik zelf super handig vind, is de zaklamp functie op m’n telefoon. Als ie er al niet standaard op zit, is er wel een app om te installeren in de play store.
    De OneDrive gebruik ik zelf ook heel vaak. Niet alleen voor foto’s, maar ook voor andere documenten die ik heel vaak gebruik. Zo heb ik bijvoorbeeld van alle apparaten die ik gebruik, de handleidingen in een aparte map gezet. Als ik nu eens ergens mee bezig ben, en ik kom er niet uit, hoef ik niet eerst te zoeken naar de gebruiksaanwijzing. Die zijn toch altijd kwijt, of ze liggen thuis. Je telefoon heb je altijd wel bij je.
    De hele office- live omgeving is erg handig, want je kunt ook handig gebruik maken van je mail en agenda, en documenten en presentaties opstellen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

