Bikini

Heey all,

Ik had laatst verteld dat er nog een artikel online zou komen over mijn bikini. En hier is die dan! DSC_0876

DSC_0881

DSC_0877
Haha, ik zie nu dat de prijskaartjes er nog aan zaten toen ik de foto maakte. Maar ja….

De top was €14,- en het broekje €12,-. Deze bikini komt trouwens bij de Hema vandaan en ik vind deze bikini zó leuk!! Hij is blauw, dat is een +punt, het heeft een bandeau top en een triangel broekje en dat is ook een +punt. Deze bikini is precies wat ik zocht want vorig jaar had ik deze bikini:

20150507_221512-2_resized

Wauw! Het verschil qua foto vind ik best wel groot en ik vind dat best leuk om te zien want dat was mijn doel, om betere foto’s te gaan maken. Ik vind dat dat heel erg goed is gelukt!

Maar goed, deze bikini is natuurlijk wel leuk maar hij is vervaagd en ik pas hem niet meer… Ook wel een goed teken, want ik vind dat ik zelf niet echt groei ofzo maar als je dan uit iets bent gegroeid dan is dat leuk aan de ene kant en jammer aan de andere kant. Maar ik wilde dus zo’n zelfde model en dat is me gelukt alleen zitten de bandjes nu in plaats van over mijn schouders om mijn nek maar  dat vind ik eigenlijk wel heel erg leuk.

Ik vind het nu ook best wel raar om te bedenken dat ik vroeger altijd een badpak droeg want dat kan ik me bijna niet meer herinneren. Ik weet ook nog wel dat ik altijd triangel bikini’s droeg maar daar ben ik nu ook wel even klaar mee doe mij maar lekker een bandeau top en ik ben blij! Nu alleen nog maar de zomer en dan kan ik weer lekker gaan zwemmen in ons dorps zwembad♥♥♥!

xjes-Anne

Een gedachte over “Bikini

Geef een reactie

