DIY fotolijst

Heey all,

Vandaag een artikel die ik al héél lang klaar heb staan!! Hij is nog niet helemaal af want ik wil hem nog koper spuiten maar ik heb nog geen koperen spuitbus dus dat moet nog even wachten….. Ook is die muur nog niet klaar en daardoor heb ik ook nog geen roomtour gedaan omdat ik nog twee dingen moet kopen bij de Ikea maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad….. Dus zodra ik die twee dingen heb komt er dan eindelijk een roomtour online!! Maar nu eerst deze DIY.

Nodig:

  • Magazines
  • Fotolijst
  • Papier
  • Pritstift
  • Schaar

Stap 1 als eerst ga je gewoon de magazines doorkijken en als je dan iets ziet van hé dit is misschien wel leuk dan scheur/knip je die eruit en leg je apart.

Stap 2 als je alle magazines hebt gehad dan maak je een selectie van de plaatjes die je hebt uitgeknipt/gescheurd. Welke je sowieso wilt en over welk je twijfelt.

image

Stap 3 dan pak je het papier en maak je dat op maat voor de fotolijst.

image

Stap 4 als het papier op maat is kun je de plaatjes nog netjes knippen of gewoon zo laten en dan leg je het neer zo als je denkt dat je het wilt hebben.

image

Stap 5 als je zeker weet hoe je ze wilt hebben plak je ze op en stop je het papier in de fotolijst et voila!

image

xjes-Anne

Een gedachte over “DIY fotolijst

Geef een reactie

