Boeken die ik vroeger geweldig vond♥

Heey all,

Omdat ik laatst een artikel had geplaatst van dingen die ik vroeger dacht en daar een reactie op kreeg om meer van dat soort dingen te doen kwam ik op dit idee.

Een paar boeken die ik me nog kan herinneren zijn:
♥ Kikker viert feest
♥ Kikker en een heel bijzondere dag
♥ Weltrusten kleine beer
♥ Rupsje nooit genoeg♥ Jip en janneke
♥ De mooiste vis van de zee
♥ Het huis van nijntje
♥ Kleine pluis

boek 1

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waar dit boek over gaat. Wel kan ik me iets herinneren dat er een zwaan was en dat ze elkaar leuk vonden maar ik weet dus niet of dat in dit boek was of in het andere kikker boek.

boek 3

Van dit boek kan ik me herinneren dat kikker dacht dat mensen zijn verjaardag waren vergeten maar dat ze een soort surprise party of zoiets voor hem hielden. Ook had ik in
gr. 4  mijn eerste spreekbeurt en dat ging over lezen, daarbij heb ik dit boek gebruikt en ging ik er ook wat uit voorlezen.

boek 2
Dit boek heb ik zo ontzettend vaak gelezen. Ik vond dit zo’n mooi boek! Ik weet me nog te herinneren dat Kleine beer niet kon slapen en dat mama of papa beer met Kleine beer toen naar de sterren ging kijken.

boek 4
Dit boek las ik meestal bij mijn opa en oma. Ik vond het best indrukwekkend enzo maar ik weet er bijna niks meer van….

boek 6
Volgens mij zaten er in boek heel veel verschillende verhalen. En soms las ik er één en dan een tijdje later las ik het zelfde verhaal gewoon nog een keer!!

boek 5
Dit boek heb ik volgens mij ooit voor mijn verjaardag gehad. Ik vond dit boek zó mooi en er waren ook nog lege bladzijdes, nou ja een soort kleurplaat en die ging ik dan mooi inkleuren (nou ja mooi…..).

20160403_124158-1                20160403_124139-1

Van deze boeken kan ik me dus echt helemaal niks herinneren. Dit is gewoon te lang geleden maar ik vond het wel altijd leuk om te lezen.

Dit was het alweer. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en als jij nou nog een boek weet waarvan je denkt die was echt geweldig laat die dan in de reacties achter want misschien heb ik die ook wel gelezen!

xjes-Anne

 

Geef een reactie

