Weekje spijbelen?!

Heey all,

Afgelopen week was ik een week thuis waarom?Om te beginnen die titel slaat echt nergens op maar ja ik merk dat als ik gewoon een saaie titel gebruik, minder lezers bij dat artikel krijg. Dus van daar die titel. Nee ik was vorige week ziek en nu heb ik de rest van het gezin ook nog aangestoken…. Sorry!! Ik had de hele week hoge koorts en zat telkens bijna tegen de 40 graden. Ik had een virus en een flinke keelontsteking, die nog niet helemaal weg is maar dat duurt nog wel even. Ik hoest er alleen nog maar door dus dat is geen grote last ofzo. Maar ja ik was dus een week thuis en heb met sommige vakken een grote achterstand opgelopen… Nu heb ik een paar gewoontes als ik ziek ben.

  1. Beschuit met suiker. Voor degene die erg op de calorieën letten, tja soms kan het. Mijzelf boeit het me vrij weinig wat ik eet als ik het maar lekker vind 🙂 !
  2. Lekker op de bank film kijken!!

Normaal heb ik ook nog puf voor wat huiswerk maar dat had ik nu ook niet…. Maar genoeg over de stomme dingen, oh ja bijna vergeten doordat ik ziek was is er dus ook geen nieuwe video online gekomen sorry daarvoor maar je kunt niet altijd alles in de hand hebben. Maar goed, het leuke nieuws!!!!

Ik heb maandag voor het eerst weer echt gevoetbald niet in een wedstrijd ofzo maar gewoon op school en het was zó leuk!!! En ik ging vet hard rennen enzo en daar geniet ik nu nog steeds van!!! Ook mag ik voortaan weer gewoon meedoen met de gymlessen behalve als het rugby is of iets met veel druk op de knieën maar ik vind alles leuk op het moment!! Ook mag ik weer de hele training meedoen, so here I come!! Jongens echt OMG ik ben echt zooooooooooo blij nu ik dit schrijf denk ik van oooohhhh wanneer is de training? Maar ja die is vrijdag pas….. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ja ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden en als jij nu ziek bent eventjes een paar films:

  • Shaggy
  • Amy
  • Daglicht
  • Isabelle

Dit zijn een paar films die ik heb gezien maar ik heb er natuurlijk nog veel meer gezien maar ik ga nu maar eens slapen want ik ben echt moe nu ik dit artikel schrijf maar ik word er wel heeeeel blij van!!!

Nou ja ik stop maar weer met babbelen en ik ga nog even wat fysio oefeningen doen…

xjes-Anne

7 gedachten over “Weekje spijbelen?!

Geef een reactie

