Wat een gedoe….

Heey all,

Wij hebben deze week activiteiten week en daar kon je je dus voor inschrijven via internet. Nu zou je denken dat is makkelijk, maar serieus het was zo’n gedoe!! Ten eerst waren er van die egoïstische kinderen die dachten dat ze lekker veel dingen mochten invullen, terwijl het er maar 1 mocht zijn!! Dus iedereen heeft een mail gehad of ze nog eventjes het extra blok wilde verwijderen. Ten tweede bleek het dus dat er veel te weinig activiteiten waren en dus konden veel mensen zich niet inschrijven waaronder ik. Dus ik een mailtje naar mijn mentor gestuurd en daarna werd er gezegd dat je je weer kon inschrijven dus ik proberen maar er kwam telkens te staan: ‘Dit activiteit zit vol. Kies een ander’. Maar het maakte totaal niet uit waar ik op klikte want alles, maar dan ook alles zat vol. Dus ik weer een mailtje gestuurd, nou ja er zouden activiteiten bij zijn gekomen dus iedereen zou zich zonder problemen weer moeten/kunnen inschrijven. Nou nee hoor het lukte echt gewoon niet!!! Nou ben ik zo’n iemand die zich dan helemaal opwindt en zich er enorm aan ergert en ja ik was er echt helemaal klaar mee. Dus wij weer naar mijn mentor gegaan en er waren weer wat activiteiten bij gekomen. Weer niet. Dus uiteindelijk heeft mijn mentor gezegd van ga maar met de kinderen die zich níet hebben ingeschreven naar die en die meneer. Maar heel veel kinderen vonden hun activiteit niet leuk en wilden dus mee. Nou daar kan ik dus ook al niet tegen wat begrijpen ze niet aan het woordje niet ingeschreven. Ik snap het wel maar ik was echt zo gefrustreerd!! Uiteindelijk zijn wij dus naar die meneer geweest en daar hadden we niet veel keuze maar we wilden perse op dinsdag blok 2. Dus toen werd het maar ‘From zero to hero’ nou wie wilt dat nou niet een mooi verhaaltje gaan schrijven…. Dat word natuurlijk super leuk enzo, ugh ugh. Nee ik weet niet wat ik er van moet vinden.

En dan hebben ze ook nog twee keer een sportactiviteit maar aan die dingen mag ik nog niet meedoen want het één is judo, nou ik mocht geen heftige sporten doen en het tweede is een drieluik, dan doe je de shutle-run test en allemaal fittesten en normaal zou ik het super leuk vinden maar dit is binnen en mijn fysio heeft liever dat als ik al ga rennen dat het dan buiten is want als je dan iets verkeerd doet dan glij je uit maar in een gymzaal is dat niet het geval dus daar mag ik ook niet aan meedoen dus ja…..

Nou ja, voor de rest heb ik er wel heel erg veel zin in en het is altijd beter dan een week school met allemaal vakken!!

xjes-Anne

Geef een reactie

