Essence lipstick♥

Heey all,

Vandaag ga ik twee lipsticks reviewen en een tip geven. Om eerlijk te zijn is dit de eerste keer dat ik echt lipstick naar school draag. Ik had wel een lipstick van de Hema maar die vond ik toch net ‘te’. Ik was laatst voor mijn zooltjes in een dorp en daar hebben ze een Kruidvat. Ik ben fan van Essence omdat het gewoon hele mooie producten heeft en ook gewoon betaalbaar is. Dus ik ga automatisch eventjes kijken bij het schap waar de make-up van Essence is uitgestald. Toen zag ik daar de ‘Velvet matt 23’. Ik wilde deze dus kopen maar ze hadden alleen nog maar de tester dus toen had ik besloten om de week daarna in de stad eventjes te kijken of ze hem daar wel hadden. Yeaahhh!!! Daar hadden ze mijn lover♥. Maar ik wilde toch ook nog wel een andere lipstick erbij want dan kan je een beetje afwisselen. Ik had een paar weken daarvoor de tip gehad dat een  product met een getal, en dan het laatste getal dus in mijn geval 3, dat dat een bepaalde tint heeft en dat 5 dan weer een andere tint heeft. Dus ik ging opzoek naar een lipstick die eindigde op een 3. Nou ja super makkelijk gevonden maar deze was wel bruin/paars achtig en ik had daar nou niet echt naar gezocht ofzo. Maar ik wist zeker dat ie bij mijn huid paste omdat die op een 3 eindigde, ik moet wel zeggen dat het even wennen was maar ik hou van deze twee lipsticks!!

DSC_0011

DSC_0012

Dit is hun uiterlijk. Ik vind het wel heel tof dat ze alle twee aan de buitenkant iets hebben van de kleur lipstick. Ik vind het een mooi ‘hoesje’ om het zo maar even te noemen, weet iemand hoe het wel heet ik kan het zo gauw niet vinden op het internet. Ik heb dus twee kleurtjes genomen en ze lijken totaal niet op elkaar. Ja, de enige overeenkomst is de 3 en dat ze beide van Essence zijn, maar dat is het dan ook wel.

~Velvet Matt 23~

DSC_0013

DSC_0014

Dit is hem dan. Hij is super mooi qua kleur en ik ben er helemaal verliefd op!! Hij brengt makkelijk aan, is niet ruw maar gewoon lekker zacht als een lipbalm en dat vind ik toch wel echt een pluspunt! Ik vind dat ie erg goed dekt en dat ie lang blijft zitten. Na een paar uur zit ie in je lippen getrokken maar ik zelf vind hem toch mooier als ie er net op zit.

~Come Naturally 03~

DSC_0015

DSC_0018

Alhoewel ik deze lipstick heel mooi vind, deed hij me aan het begin toch wel aan blauwe lippen denken… Normaal zou ik zelf echt nooit zo’n kleurtje nemen maar ja soms moet je out of the box gaan. En dit bevalt me heel, heel erg!! Deze vind ik heel erg mooi. Ik had wel eens eerder mensen met paarse lipstick zien lopen maar toen dacht ik ‘ieuw’. Nou nu dus niet meer, I love it!! Het is hetzelfde als de ‘Velvet matt 23’, brengt makkelijk aan, dekt goed en zacht. Gewoon perfect!

DSC_0021

Hierboven zie je hoe ze er op mijn hand uitzien. Ik had het toen eventjes snel gedaan want we gingen eten maar als je het op je lippen aanbrengt dekt het echt heel erg goed! Ik heb wel het idee dat de ‘Velvet Matt 23’ beter dekt dan de ‘Come Naturally 03’. Nou maakt het mij weinig uit want als de ‘Come Naturally 03′ zegmaar meer aanwezig zou zijn zou ik niet weten of ik het wel zo mooi zou vinden. Zoals ik al zei ik ben verliefd op deze twee♥♥. Ze waren beide €2,39 p.s. dus dat vind ik gewoon een mooie prijs voor zo’n mooie lipstick!!

xjes-Anne

2 gedachten over “Essence lipstick♥

Geef een reactie

