No reason…

Heey all,

Ik weet dat ik maandg niets heb geplaastst maar dat ga ik deze week ook niet meer doen ik ga van het weekend weer even lekker schrijven. Ik vind het nu namelijk nutteloos om even snel een artikel te schrijven terwijl ik er veel meer plezier in kan steken enzo. En daarbij ik heb ook vakantie en als ik nu op een Caribisch eiland zou zitten zonder Wi-Fi had ik ook niks kunnen plaatsen. Maar ja ik zit gewoon lekker thuis waar het hagelt, regent, onweert enz.. Ik zit dan ook lekker binnen! Ik ben wel bezig met blogartikelen en (vind ik zelf) super gave DIY’S maar omdat ik ze zo gaaf vind wil ik het wel goed doen. Ook heb ik mijn kamer een schoonmaak beurt gegeven en ik heb nog inkopen gedaan voor een andere DIY. Ook heb ik een spiegel gekocht en een fotoplank besteld dus mijn kamer is als die twee dingen zijn opgehangen zo goed als af en dan kan ik eindelijk mijn roomtour doen, yeeeyy!! Zaterdag komt de fotoplank binnen en ik vind het zó leuk! Nu kreeg ik even zin om dit alles te vertellen maar voor vrijdag heb ik waarschijnlijk niks en ik ben ook zo stom geweest om geen reviews te schrijven dus die kan ik ook niet online zetten. De week daarna heb ik drie leuken artikelen vind ik zelf en één van de super gave DIY’S zit daar ook bij dus ja als je benieuwd bent gan dan zeker volgende week even een kijkje nemen maar deze week blijft het rustig. Ik weet dat je blog een hobby is enzo maar het geeft toch ook een bepaald soort druk en ja ik wil toch ook een weekje echt no stress. Vrijdag komt wel een nieuwe video online die staat al twee weken ingepland en die vind ik ook echt super gaaf dus ja ik hoop dat jullie die ook leuk vinden, maar ik ratel maar door dus doeeeeiii!!

xjes-Anne

Geef een reactie

