Veel hoesjes voor weinig?

Heey all,

Ik heb een telefoon waar nou niet echt gek veel hoesjes voor zijn… Ik bestel mijn hoesjes dan ook meestal via eBay of Miniinthebox. Daar zijn ze maar 3, 4 of 5 euro en dat vind ik wel een mooie prijs! Maar ik ben zo’n iemand die wel lekker vaak wil wisselen van hoesje, maar ik ga daar niet telkens mijn geld aan uitgeven want dat vind ik gewoon zonde. Dus ik heb een lange tijd geleden voor transparante hoesjes gekeken maar die waren er niet. Nu ging ik laatst kijken voor de grap en drie keer raden….. Ze hadden er eentje voor mij voor maar 8,-!! Ik kon dat hoesje niet laten gaan en ik heb hem dan ook gelijk besteld. Ik heb hem trouwens besteld bij smartphonehoesjes.nl.

Ik heb dus op Google voor mijn inspiratie gekeken. Ik zocht op de zoekterm ‘iphone hoesjes’. Ik vind namelijk dat die veel keuze mogelijkheden hebben en ook veel leuke hoesjes. Ik heb er dus een paar gevonden en uitgeprint en ik laat ze nu aan jullie zien.

DSC_0086

~ Hout: Deze vind ik lekker simpel maar ziet er toch heel erg leuk uit. Volgens mij was ie wel eerst verticaal maar ik vond hem horizontaal er toch leuker uitzien.

~ Marmer: Ik wilde al best wel lang zo’n hoesje maar dan had je er nog een dikke zwarte rand omheen dus dat vond ik niet zo’n goede optie dus nu heb ik hem zelf gemaakt!

~ Chocola: Deze vind ik gewoon leuk ik zocht hoesjes en ik vond deze na een tijdje zoeken dus ik printte hem maar gelijk uit ook.

~ Don’t touch my phone: Ja ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik deze heb… Ik vond hem gewoon leuk.

~ Kaart Frankrijk: Deze heb ik niet van Google maar heb ik zelf gemaakt. Ik ben op Google Maps gaan zoeken naar een mooie plek, daar heb ik een screenshot van genomen, hier en daar wat bijgesneden.

~ Waterverf: Deze was heel erg moeilijk te vinden. Of de plaatjes waren schuin of ze waren helemaal schoon dus het was gewoon moeilijk te vinden.

~ Zee: Ik had dit plaatje gevonden toen ik zocht naar Tumblr plaatjes en het deed mij denken aan de zomer en dat vind ik gewoon heel erg leuk!

~ Ballonnetjes: Deze heb ik precies hetzelfde gevonden als die van de zee. Ik vind deze super leuk en ook super schattig!

DSC_0087

Vandaag heb ik dit hoesje om. Het is de eerste keer wat moeilijk om het precies goed te knippen maar daarna trek je het over en knip je het uit. Dan gaat het gelijk stukken makkelijker.

xjes-Anne

4 gedachten over “Veel hoesjes voor weinig?

Geef een reactie

