Koopavond Kruidvat

Heey all,

Er was laatst koopavond bij de Kruidvat en ik dacht daar maak ik gebruik van. Maar omdat wij in zo’n lullig dorpje wonen, is onze dichtstbijzijnde Kruidvat 20 tot 15 minuten fietsen. Eerst wilde ik vanuit school gaan maar de koopavond was pas vanaf vijf uur (heel logisch als je nadenkt 😉 ). Maar ik ga echt niet zo lang wachten en toen heb ik besloten dat ik wel even zou fietsen naar waar de Kruidvat wel is.

DSC_0061

Dit is wat ik heb gekocht die avond, ik heb ook nog een dekbed hoes ding gekocht maar die is in gebruik en kreeg ik niet leuk op de foto dus ja….

DSC_0068

Als eerst ging ik naar de Action daar heb ik deze kwasten set gekocht voor maar €1,49. Nu kun je zeggen dat de kwaliteit dan niet goed is maar ik ben er tevreden mee en het is precies goed voor wat ik er mee wil doen.

DSC_0064

DSC_0065

DSC_0067

Dan heb ik alweer een nieuwe Essence lipstick gekocht. Dit is nummer 13 en is net weer ietsjes feller dan degene die ik al had. Deze komt trouwens bij de Kruidvat vandaan.

DSC_0063

Ik heb ook nog twee crèmetjes gekocht ook bij de Kruidvat. Ik had er eerst eentje gepakt maar het was 1+1 gratis, nou dat is altijd leuk toch! Deze was €2,65 dacht ik.

Dit is wat ik heb gekocht, bij de Essence lipstick zat nog 20% korting maar ik weet niet hoe duur het dus uiteindelijk was. Maar in ieder geval heb ik wel drie euro kunnen besparen en nu lijkt dat als je het zo zegt best wel weinig, maar ik kan er toch wel weer twee broodjes op school van kopen 😉 .

xjes-Anne

 

3 gedachten over “Koopavond Kruidvat

Geef een reactie

