Er ist wieder da…

Heey all,

Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over de film ‘Er ist wieder da’. Eerst leg ik even uit waar de film over (zou) gaat (gaan). Het zou dus een komedie zijn over Hitler, ik had dus verwacht dat ze Hitler belachelijk gingen maken ofzo. Het is dus dat Hitler weer opstaat in het jaar 2014 en dan gebeuren er allemaal dingen enzo.

Nou één ding is zeker ik vond er niks komisch aan! Ik vind het totaal geen komedie en ze maken Hitler totaal niet belachelijk maar ze vereren hem soort van. Er zitten fragmenten in dat ze dingen vragen en dan was er één man en die gaf antwoord en zei: “Mag die camera even weg, als u de echte zou zijn zou ik u helpen”. Nou die man wist dus niet dat het voor een film was. Nou ik vind het dus echt belachelijk dat ze zo’n film maken. Het is gewoon een achterlijke film naar mijn mening en ik vind dat ze Hitler nu dus eigenlijk gewoon vereren. Want in de film wordt hij helemaal als geweldig neer gezet enzo en iedereen lacht om hem maar mensen die niet weten dat het voor een film is zeggen ook gewoon van die opmerkingen die gewoon aangeven dat er nog steeds mensen zijn die denken zoals Hitler. Ik vind dus ook dat je de film kan vergelijken met een reclamespot! Maar dan voor Hitler en zijn gedachten… En dan is er kritiek op de jurk van Koningin Maxima omdat die Zwitserse jas een hakenkruis zou bevatten? Nou sorry hoor maar ik vind deze film echt zoveel erger!! Kritiek op een jas wordt wel geleverd maar op zo’n film? Echt belachelijk! Ja sorry hoor, ik heb niet zo heel veel meer te vertellen, maar ik wilde gewoon even kwijt dat ik het belachelijk vind dat er zo’n film wordt gemaakt maar ja wie ben ik om dat tegen te houden?

Nou jullie weten gelijk hoe ik erover denk enzo en ja….

xjes-Anne

Geef een reactie

