Rokjesdag

Heey all,

Vandaag een review over een film. Wij hadden laatst van een collega van mijn moeder kaartjes gekregen voor de film ‘Rokjesdag’!! Ik wilde die film echt heel graag zien en ik ga nu een verslag geven van de avond en hoe de film was.

Oké wij waren echt gewoon een uur van te voren aanwezig, maar dat kwam ons wel goed uit want naast de bioscoop zit een McDonald’s dus daar hebben we even gebruik van gemaakt!! Ik had een lekkere ‘Innocent strawberries & bananas’ smoothie. Deze heb ik voor het eerst op in Engeland en ik ben fan!! Echt ik vind het zo onwijs lekker, Love it so much♥♥! Mijn zusje had een ijsje genomen en dat zag er ook wel heel erg lekker uit maar ik had geen zin in een ijsje. Daarna zijn we weer terug gegaan naar de bios. Toen we de zaal binnen konden gingen we naar onze plaatsen. Wij zaten op rij zes op de middelste stoelen dus echt gewoon perfect!! De stoel naast mij was nog vrij maar naast mijn zusje zaten twee meiden van ong. 16 jaar en die zaten heel de tijd achter hun telefoon en zaten te praten over jongens enzo dus in de pauze is mijn zusje op de lege stoel naast mijn komen zitten. In de pauze hebben we popcorn en wat te drinken gehaald. We wilden eerst een grote popcorn dus die had die vrouw zo gevuld en ze had nog gezegd weten jullie het zeker? En wij zeiden zo ja. Maar toen ze die zo had neer gezet dachten we van dit krijgen we nooit op!! Dus toen zeiden we van; Sorry mevrouw maar we denken toch dat we dit niet op krijgen… En die vrouw zei toen van; Nee dat denk ik ook. Haha echt het was zo grappig :). Toen ging de film weer beginnen.

Nou de film vond ik dus echt super echt heel erg leuk!! Er kwam veel humor in voor en allemaal grappige momenten! En ze hadden ook een best grote cast en daardoor zaten er best veel acteurs in die je kent van andere series en dat vind ik altijd wel weer leuk om dan te zien!!

Deze avond is super geslaagd en het was heel erg gezellig!!

xjes-Anne

Geef een reactie

