Mijn inspiratie bronnen

Heey all,

Ik had de laatste tijd af en toe wat moeite met artikelen bedenken. Dit is natuurlijk super irritant terwijl er zoveel is om inspiratie uit te halen! Daarom heb ik vandaag een artikel over waar ik mijn inspiratie vandaan haal!

  1. Het leven

Je maakt zoveel mee in het leven! Je kan over gebeurtenissen schrijven over je mening zoals mijn artikel ‘Er ist wiede da’. Maar je kan ook schrijven over een foto die je laatst hebt genomen. Misschien was je wel met je vrienden of was je met je honden in het park of was je op de fiets en zag je iets waarvan je dacht daar moet ik een foto van hebben.

Maar je kan ook gewoon je dag beschrijven, een soort vlog maar dan geschreven met foto’s erbij. Dit vind ik zelf erg leuk om te lezen en ook om te maken maar je moet er wel de tijd voor nemen.

2. Er zijn vast wel eens momenten dat je iets zelf maakt. Waarom maak je daar dan geen artikel over?

3. YouTube

Ja mensen dit is een hele grote inspiratie bron voor zowel mijn blog als mijn YouTube kanaal! Natuurlijk moet je niks kopiëren maar je kan bijvoorbeeld het net even wat anders doen! Dit kan heel ingewikkeld zijn maar denk aan de kleine dingen… Bijvoorbeeld bij een challenge je kan het net zo gek maken als jíj wilt!

4. Pinterest

Ik moet zeggen eerst dacht ik; Hoe haal je daar nou weer inspiratie vandaan? Nou echt dat is niet zo moeilijk hoor! Je kan alles pinnen wat jíj leuk vindt. Stel dat jij een bord met fashion hebt, en daaruit blijkt dat je een bepaalt soort stijl hebt, daar kun je dan ook weer een artikel over schrijven.

Nou heb ik niet heel veel meer bronnen. Dit zijn er een paar maar dit is wel waar ik mijn ideeën vandaan haal. Bijvoorbeeld, dit artikel heb ik gemaakt omdat ik een tijdje niet wist hoe ik aan inspiratie moest komen en nu ik dat wel weer heb kan ik dat ook gebruiken voor een artikel (punt 1 het leven).

xjes-Anne

Geef een reactie

