Oude muziek

Heey all,

Ik ging laatst mijn radio weer aan zetten en toen zocht ik leuke cd’s. Toen kwam ik dus een cd tegen met K3, Kus & DJumbo. En om heel eerlijk te zijn vind ik de cd nu ook nog leuk, ik word er echt onwijs vrolijk van! Ik kan veel liedjes dus ook nog meezingen. Ik zit zo te denken hè is het leuk om hier een video over te maken of niet? Laat het anders achter in de reacties…

~K3 – SMS~

Geniaal lied!! Het is wel waar als je iemand leuk vindt durf je vaak niet meer… Super grappig dus dit lied. Die video clip ook, echt geniaal! Het ziet er gewoon super oud uit vind ik zelf en ja echt gewoon super grappig ik lag echt helemaal dubbel.

~K3 – Sprookjesbos~

Dit lied skipte ik dus heel de tijd omdat het lied zo treurig begint. Maar dan komt het vrolijke stuk echt ik word er zo vrolijk van! Het lied staat nu ook op. Ze zeggen ook iets van huppelcover maar ik dat dus de eerste keer dat ze huppelkut zeiden ofzo, haha!

~Kus – allereerste kus~

Super grappig lied. En deze clip dan echt ik lig echt helemaal dubble!! Die twee die staan nou die denken dat ze kunnen dansen ofzo… Ik heb er wel een andere definitie voor maar goed en die ander is zwanger en zit op de stoel en die danst mee met haar armen en dat ziet er ook echt hilarisch uit!

~DJumbo –

Ook weer zo’n vrolijk liedje ik kan er geen video clip van vinden wat ik wel jammer vind maar ja…

~K3 – eeny meeny~

Bij dit lied moet ik altijd aan een ander liedje denken namelijk die van Luv. Ik was vroeger echt fan van Luv echt ik heb ook nog een cd van ze! Maar die hebben dus ook iets met eeny meeny of zo iets:

Ik kan nog wel een een lang tijdje doorgaan maar er staan echt iets van dertig liedjes op dus dat gaat zo lang duren… Wel weet ik dat ik mijn Luv cd weer ga zoeken en die ook opzetten want ik heb nu echt zin in die muziek. Maar het punt van dit artikel is dus eigenlijk dat het niet uitmaakt hoe oud je bent want ik ben 14 en ik luister nu dus ook nog af en toe K3, Kus & DJumbo dus ja…

xjes-Anne

 

Geef een reactie

