Bommetje

Heey all,

Afgelopen zondag was er bij ons dorps zwembad een wedstrijd, ‘Bommetje’. Nou drie leer raden… Mijn vriendin en ik hebben meegedaan en we hebben een prijs gewonnen!! Als het Noord-Hollands Dagblad leest hen je dit misschien al wel gezien.

We hadden laatst afgesproken en toen kwamen we zo bij die wedstrijd. Toen zei ik zo van ik kan helemaal geen bommetje maken en mijn vriendin zei dus ik ook niet! Toen dachten we als we nu eens samen gaan komt ie al wat hoger toch? Dus wij denken en plots zeiden we een Siamese tweeling! Nou tada:

image

Nou dit waren we dan… in één broek en ieder dus twee benen in een broekspijp en in een heel groot shirt! Dit was dus echt super grappig! Toen wij aan de beurt waren bedachten we ineens, hoe gaan we die duikplank opkomen?! Dus toen zijn we er opgetild en voor onze veiligheid sprongen we naar de kant omdat we niet konden zwemmen in dat pak. Ik dacjt zo eng is het niet maat ik ga even wat vertellen hoor. Ken je die films dat iemand verdrinkt en dan licht ziet aan het oppervalk van het water? En dat diegene dan naar boven kijkt? Nou zo voelde dat dus echt voor mij! We wegen samen zo’n 80 kilo plus nog de natte kleren… Toen we eenmaal bij de kant waren moesten we er nog uit komen… Nou wij proberen het trappetje op te komen… Na wat gestuntel is het ons wel gelukt! Je kon 4 prijzen winnen; 1e prijs, 2e prijs, 3e peijs & de originaliteitsprijs, en de laatste hebben we gewonnen super leuk!

image

Wij gaan sowieso volgend jaar weer meedoen! We gaan ons bommetje wel verbeteren want we kwamen samen niet eens bij de één meter… En voor die drie keer een bommetje maken krijg je ook nog eens een zakje chips! En dan hou ik natuurlijk weer van chips dus dit kwam me toch wel erg mooi uit :).

Als je het moment wilt zien moet je naar mijn instagram gaan daar staat de video op, @forever.anne dat is hem!

Heb jij ons in de krant gezien?

xjes-Anne

Geef een reactie

