Life hacks you should know!

Heey all,

In de meivakantie ben ik begonnen aan Pinterest en zo nu en dan kwam ik wat super handige hacks tegen en die ga ik nu met jullie delen. Sommige heb ik zelf ook nog getest en sommige niet maar jullie gaan het wel zien.

armband hack

Het probleem van een armband om doen kent ieder meisje wel. Nu draag ik geen armbanden meer maar toen ik ze nog wel droeg vond ik het altijd een probleem! Maar het schijnt dus dat je een paperclip kan gebruiken, super handig dit!

bh hack

Ja jeetje bh’s… Het ziet er gewoon raar uit bij bepaalde shirtjes. En je hebt van die bh’s met zo’n speciaal clipje om het effect van hierboven te geven maar om eerlijk te zijn, ik ga daar niet op letten hij moet goed zitten en that’s it. Maar als je dus zo’n geval hebt, gebruik dan een paperclip. Super handig!

elastiekjes hack

Deze hack gebruik ik zelf ook want ik raakte al mijn elastiekjes kwijt en nu heb ze nog steeds bij elkaar.

geld hack

Dit is natuurlijk super handig. Vooral als je niet  wilt dat iemand weet dat je nog extra geld bij je hebt. Ik ga deze sowieso uit proberen!!

ketting hack

Dit is nog zo’n lifehack die ik zelf niet gebruik omdat ik geen kettingen draag. Maar dit is natuurlijk wel echt super handig als jij veel kettingen draagt en geen zin hebt om elke dag je ketting uit de knoop te halen.

ladekast hack

Dit is een lifehack die ik zelf al een tijdje gebruik en dit plaatje hierboven met before en after is zo waar! Ik moet wel zeggen dat je het vol moet houden om het te blijven opvouwen maar goed dat is aan jouw maar voor mijn doen is mijn ladekast nog steeds heel erg netjes.

rits lifehack

Deze hack gebruik ik nu op het moment dat ik dit artikel schrijf. Ik heb gister (zaterdag) een nieuw broekje gekocht maar die rits wilt niet dicht blijven. Nu met deze hack heb ik daar geen last meer van echt een top hack!

schoenen hack

Deze hack heb ik ook geprobeerd. Om heel eerlijk te zijn, het maakt wel wat schoon maar het wordt niet meer zo als je ze hebt gekocht. Wat ik dus wel eerst dacht dus het stelde me iet wat teleur maar goed.

tapijt hack

Deze hack is super handig als je tapijt hebt, dat heb ik niet maar een oude vriendin van me heeft dat wel en die had ook altijd dit probleem maar je kan dat dus best heel makkelijk oplossen.

Dit waren de hacks weer ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad ikzelf tenminste wel.

xjes-Anne

 

Een gedachte over “Life hacks you should know!

Geef een reactie

