Pictures of the month #2

Heey all,

Sorry dat er echt onregelmatig een artikel online komt. Maar ik heb echt totaal geen motivatie meer… Dat komt wel weer maar ja… Ik heb dus bepaalde hobby’s zoals mijn blog, YouTube, voetbal en fotografie. Nu heb ik echt al heel lang niets meer gefotografeerd dus daar werd het wel weer eens tijd voor dus hier weer wat foto’s!!

DSC_0004DSC_0035DSC_0080DSC_0085DSC_0097DSC_0095DSC_0100DSC_0043

Ik heb ze maar op de originele grootte gelaten omdat ze anders onscherp werden of zo iets. Ik had dus echt nooit een wilde schildpad gezien en ik liep in het parkje en ik dacht licht daar nou een steen? Dus ik pak m’n camera om in te zoomen en ik maak een foto. Toen bleek het dus een schildpad te zijn maar ik dat dat het er een van steen was of een dode. Dus ik liep er heel voorzichtig naar toe en toen trok ie zijn hoofd in. Echt ik vond het zo indrukwekkend! Ik vind het dan ook echt super coole foto’s!! Ik heb ook foto’s van bloemen genomen omdat ik dat soort plaatjes vaak als achtergrond gebruik 😉 en het ziet er leuk en mooi uit vind ik! Natuurlijk zijn dit niet al mijn foto’s maar dan zou ik er honderd op moeten zetten als ik precies moet zijn.

xjes-Anne

4 gedachten over “Pictures of the month #2

Geef een reactie

