Misteresses

Heey all,

Vandaag ga ik het met jullie over een serie hebben die ik sinds kort volg. De serie heet ‘Misteresses’ en ik kijk hem op ‘Horizon Go’.

Ik paste een tijdje geleden op en ik verveelde me die avond dus ik ging kijken of er een leuke serie was. Ik zag echt helemaal niks en toen zag ik ‘Misteresses’, niet dat het me aansprak maar toen ik de beschrijving las werd ik wel nieuwsgieriger… Ik heb toen die ene aflevering gekeken en vond het nou niet echt super maar ook niet saai. Twee weken later op vrijdag avond verveelde ik me weer want er was niks leuks op tv dus ik dacht laat ik de tweede aflevering even bekijken. Nu heeft deze serie bij elke aflevering op het eind echt een goed spannend stuk dat je echt een goed doel moet hebben om te stoppen en een andere keer weer verder kijken, maar zoals ik al zei verveelde ik me en keek ik daarna nog een aflevering en toen nog eentje. Super leuk!! Die zaterdag heb ik de hele dag de serie gekeken, 13 aflevering is een seizoen, en toen zat ik in seizoen twee. Ik zit nu ook nog in seizoen twee en zit ook nog niet op de helft maar ik doe even rustig aan met de serie zodat ik in de vakantie ook nog wat te kijken heb. Het gaat dus over vier meiden rond de 20 en de 30, April, Savi, Joss en dr. Kim. Joss en Savi zijn zussen maar ze verschillen dus echt heel erg! Joss is eigenlijk een soort slet want ze duikt met iedere man die ze tegenkomt in bed en Savi gaat vreemd en dan gebeurt er een hele hoop. April haar man Paul was dood. Als iemand dood is verwacht je niet dat die na drie jaar weer op de stoep staat om te zeggen dat hij zijn dood heeft gefaked. Nou in deze dramaserie gebeurde dat dus wel. Dr. Kim heeft een vriend maar hij is getrouwd en uiteindelijk heeft dat als gevolg dat er twee mensen sterven.

Ikzelf vind het een hele leuke serie! Het is niet een soort GTST met steeds het soortgelijke problemen. Er komen problemen in voor die je gewoon niet zou kunnen bedenken… Ik ben nu in seizoen twee bij aflevering 4 en ik heb echt zin om die aflevering te kijken maar daar heb ik het te druk voor met school. Dat is ook de rede dat ik heel erg onregelmatig een artikel post.

xjes-Anne

Geef een reactie

