Life update

Heey all,

Het is alweer een tijdje geleden dat er een artikel online is gekomen. Maar ja ik denk dat iedereen het wel weet, de laatste lootjes zijn het zwaarst. Tenminste, zo ervaar ik het. In ieder geval ik heb jullie een hele hoop te vertellen!

Laten we beginnen bij het begin. Als jullie mij al een tijdje volgen weten jullie dat ik een blessure heb. Nou kan je wel zeggen dat het inmiddels de verleden tijd is van heb. Ik ben helemaal klaar met mijn blessure!!! YEEEEYYY!! Ik ben 13 juni ontslagen bij de fysio en ik heb zoveel zin om weer te gaan voetballen! Ik heb mijn blessure zes maanden gehad maar gelukkig is die weer over voordat de zomervakantie begint. Ik ben zegmaar wel een onhandig type want ik heb 4 juli mijn linker knie gestoten op het zwembad… Die bult is inmiddels alweer weg en de blauwe plek ook bijna.

Dan heb ik nog wat te vertellen over school. Ik ga over naar 3 vwo en ik mag ook door met FLE (Fast Lane English). Of ik door mocht met FLE was nog maar de vraag want ik stond op mijn eerste rapport twee keer een c-, voor mijn use en voor mijn speaking. Op mijn tweede rapport had ik er nog maar één, namelijk voor mijn speaking. Daar heb ik ontzettend veel geluk mee gehad want use is moeilijker op te halen dan speaking. En toen heb ik dus heel erg mijn best gedaan en op mijn derde rapport sta ik dus helemaal geen c- meer! Het is namelijk zo dat een c- een onvoldoende is en als je voor iets een c- staat mag je niet door…

Ik ga ook nog eventjes wat vertellen over de vakantie! Ik heb nu al vakantie en ik hoef woensdag alleen nog maar eventjes mijn rapport op te halen. Ik ga nog met ons gezin en de hondjes op vakantie, gewoon in Nederland. Het is een hele leuke camping met een zwembad en daar hebben ze als wij daar zijn ook kermis dus dat is ook wel tof! Ik ga waarschijnlijk ook nog twee weken bollen pellen met een vriendin en dan heb ik weer eventjes wat geld op zak. Verder ga ik natuurlijk nog heel veel zwemmen en ik ga zo na dat dit artikel online is gekomen ook weer even zwemmen en vanavond nog even naar de kermis hier in de buurt!

Ik ga weer proberen wat meer artikelen te schrijven. Maar goed ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie!

xjes-Anne

4 gedachten over “Life update

Geef een reactie

