EK 2016

Heey all,

Vandaag ga ik jullie vertellen voor wie ik was tijdens het EK en ga ik jullie mijn mening geven over de winnaar.

Ik was dit EK voor twee teams, namelijk voor IJsland en Wales. Waarom? Deze twee teams hebben als ik het goed heb nog nooit echt mee gedaan aan het EK. Ik baal dus ook echt dat Wales in de halve finale eruit is geknikkerd door Portugal met 2-0… Owh wat baalde ik zeg… En dan IJsland die eruit werd gespeeld door Frankrijk in de kwartfinale met 5-2. Dat was pas echt een doelpunten festijn. Dat was echt gewoon sneu naar mijn mening. Ik heb de halve finale van Frankrijk Duitsland maar half gezien omdat bij ons de stroom uitviel. Onze hele straat lag zonder stroom en nog wat andere huizen in ons dorp. Jammer genoeg heeft degene waar voor ik toen was ook weer verloren. Duitsland was in die wedstrijd beter vind ik maar ja dit was niet het EK voor de teams voor wie ik was.

Zondag avond zaten we aan het begin van de wedstrijd met zijn viertjes te kijken en toen gingen mijn ouders en mijn zusje naar bed en zat ik ineens in mijn eentje op de bank. Gelukkig had ik wat vriendinnen waarmee ik aan het snappen was. Ook deze wedstrijd vind ik onterecht gewonnen. Frankrijk was in deze wedstrijd toch echt beter en had veek meer kansen maar Portugal maakt een aanval en scoort in de verlenging… Wat ik wel leuk vond aan de wedstrijd is dat Ronaldo uit het veld moest. Natuurlijk gun ik niemand een knie blessure want ik weet zelf ook wel hoe vervelend dat is maar Ronaldo staat mij gewoon niet aan! Ik vind dat hij doet alsof hij alles is maar hij kreeg een voorzet en hij schoot maar de bal ging door z’n benen heen. Ja sorry maar dag kan ik ook wel. Ik heb dus een lichte hekel aan Ronaldo maar ik vind het wel echt zielig voor hem.

Ik hoop dat Nederland de volgende keer wel weer mee doet maar dat zien we dan wel weer.

xjes-Anne

Geef een reactie

