Wat een stress!!

Heey all,

Wat een stress allemaal! Ik ga dit weekend met een paar vriendinnen op vakantie, super leuk natuurlijk maar ik begin nu toch echt heimwee te krijgen en ik stress hem totaal…

Wat neem ik allemaal mee? Tja wat neem ik eigenlijk niet mee? Ik heb echt een hele tas vol. Ik stress hem nu helemaal dus ik dacht laat ik een artikel schrijven! Ik bel op dit moment met een vriendin en dat helpt me echt heel erg!

Ik was ook nog even vergeten dat ik als ik te lang in de auto zit dat ik dan wagenziek word dus heb ik gekeken of ik nog wagenziektepilletjes heb maar die hebben we niet meer. Nu heb ik dus een flesje met cola en neem ik af en toe een slokje.

Maar ik ga dus even vertellen wat ik doe als ik hem totaal stress!

  1. Ik bel met een van mijn beste vriendinnen. Dit is gewoon super geruststellend en helpt super erg! Als je dit leest mel, love you mop♥.
  2. Ik ging net ook nog even piano spelen en dat is ook nog geruststellend…
  3. Een blog artikel schrijven is ook wel erg fijn dus dit artikel is ontstaan uit stress 😉

Nou dit was even wat ik wilde vertellen. Ik ga dit weekend voor jullie vloggen en die word sowieso heel tof en daar hebben ze ook mooie natuur dus dan komt er binnenkort ook weer een ‘Pictures of the month’ online.

Doei doei!

xjes-Anne

Geef een reactie

