Shopblog

Heey all,

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe kleren zien! Schoenen en broeken heb ik er buiten gelaten gewoon omdat het simpelweg te heet was die dag… Dus dit keer laat ik jullie mijn shirtjes zien. Veel heb ik gekocht maar ik heb toch ook nog een hoop gekregen.

DSC_0006Crop top ~ Forever21 €20,-

DSC_0011Shirt ~ gekregen

DSC_0013.JPGCrop top ~ H&M €3,-

DSC_0014.JPGShirt ~ gekregen

DSC_0016.JPGShirt ~ Zeeman €6,-

DSC_0018.JPGShirt ~ H&M €20,-

DSC_0020Kort shirtje ~ H&M €5,- (ik weet de prijs niet zeker maar zoiets dacht ik)

DSC_0021Blouse ~ Forever21 €20,-

DSC_0023Drie kwart shirt ~ gekregen

DSC_0024Crop top ~ Forever21 €15,-

DSC_0025Shirt ~ Zeeman €6,-

DSC_0026Hemd ~ gekregen

DSC_0022Blouse ~ H&M €15,- (ook deze prijs weet ik niet meer zeker)

Dit zijn de shirts die ik nieuw heb. Ik ben er echt super blij mee en het is ook leuk om shirts te krijgen!

xjes-Anne

Geef een reactie

