This was the week #1

Heey all,

Ik was weer offline en ik zag hoe veel weergaven ik had deze week! Nu kan het zo zijn dat jij het weinig vind, maar ik ben er heel erg blij mee! Ik heb (nu ik dit schrijf, zaterdag avond) 120 weergaven gehad. En aangezien ik de afgelopen maanden echt gewoon niks met mijn blog heb gedaan stond ik er van te kijken, haha! En ik dacht dus ik plaats artikels op maandag, woensdag en vrijdag en dan twee dagen niets… Ik dacht misschien is het leuk als ik voortaan een ‘This was the week’ artikel zou schrijven. Dan is er toch nog een artikel online in het weekend. Niet dat ik een boeiend leven heb maar dan weet je zo’n beetje wat ik doe met mijn leven, haha! Veel leesplezier!

Maandag heb ik de video: ‘wat doe ik als ik me verveel‘ opgenomen. Dit deed ik meer omdat ik me verveelde maar ik vond het ook heel erg leuk! Ik had ook nog wat artikels geschreven en ja voor de rest heb ik denk ik quizen gedaan met mijn zusje omdat we ons verveelden…

Dinsdag ging ik allemaal overlays maken en allemaal tekst animaties! Gewoon omdat ik dat leuk vind en het is een soort van DIY. ‘S avonds ging ik simsen na een hele lange tijd. Dat is echt een spel wat ik speel in de vakantie als het minder mooi weer is en als ik me verveel. Ook ging ik opzoek naar een nieuw edit programma omdat die van mij niet meer werkte… Ik ben er uiteindelijk ook nog de woensdag mee bezig geweest en toen heb ik besloten om mijn edit programma te verwijderen en opnieuw te installeren. En het werkte weer!

Woensdag ben ik dus de video gaan editten, voor zover het kon. Want daarna wilde ik nog een tekst animatie gaan maken. Maar plots was ik aan het appen met een vriendin die net terug was van vakantie en toen hadden we afgesproken. We hebben allemaal vakantie verhalen verteld (groot en deels ging over vakantie jongens, niet altijd positief…) en daarna gingen we de film ‘Valentino’ kijken. Super grappig! Het gaat over ‘Dino’. Hij is een Marokkaan maar doet zich voor als een Italiaan omdat hij anders nergens wordt aangenomen, dat klinkt hard maar dat is wel wat er gebeurt in sommige gevallen… Maar hij krijgt een vriendin en op de een of andere manier komt zij er achter dat hij een Marokkaan is en geen Italiaan. Super leuke komedie die je zeker kan gaan kijken als je je verveelt 😉 . ‘S avonds was ik boos, geen idee waarom en toen ging ik lekker een uur wandelen met de honden, lekker afkoelen in de regen. Overdag had mijn vader me nog gebeld met de volgende reden, of ik mee wil naar een concert van ‘Volbeat’. Eigenlijk een soort ACDC alleen dan wat minder ruig, das maar beter ook. Ik wat liedjes opzoeken en de tranen stonden letterlijk in mijn ogen toen ik het liedje ‘Caper of our hero’ hoorde… Ik dacht eerst dat het ‘Heaven nor hell’ was maar dat is een ander liedje van hun.

Donderdag heb ik dus de tekst animaties afgemaakt en kon ik de video een beetje klaar maken. Dan kom je ergens achter en dan denk je: goh, dit kun je ook in je outro gebruiken dus heb ik de sociale media buttons gemaakt. Maar het was al laat dus heb ik vrijdag pas de outro zelf gemaakt. Voor de rest heb ik weer artikels geschreven en weer gesimst.

Vrijdag heb ik dus de outro afgemaakt en de video gerenderd, dat is dat je van alle filmpjes één filmpje maakt. Daarna heb ik hem online gezet. Ook kreeg ik een reactie op de ‘lipbalm stash 2015‘. Ik had namelijk een reactie gehad van iemand en die had trut gereageerd. Moet je helemaal zelf weten, als jij daar gelukkig van wordt… Maar nu had iemand dus gereageerd van: waar haal jij het recht vandaan ol dat te zeggen? Ik denk dat ol, om moest zijn maar ik vond dit zo leuk! Voor de rest heb ik vrijdag mijn kamer en de badkamer schoon gemaakt. Altijd fijn als je kamer weer netjes en schoon is!

Zaterdag kwam familie langs, mijn neefje (13), nichtje (4), oom en tante. Lang verhaal kort. Dit was de eerste keer dat ik hun zegmaar echt heb gesproken. Vanwege privé omstandigheden heb ik hun nooit echt leren kennen. Wel op familie feestjes gezien en toen ging ik ook met mijn neefje om maar nooit mijn nichtje ofzo. Het was echt super gezellig en ik heb de grootste lol gehad! Mijn neefje en ik gingen allemaal snaps maken en het was gewoon super leuk! Ook had ik een accu besteld voor mijn laptop, want de vorige accu was kapot dus had ik een stopcontact nodig om gebruik van mijn laptop te maken, en nu dus niet meer.

Zondag komen onze ‘gay best friends’ langs, haha! Ik vind het altijd super gezellig met homo’s want ze hebben (onze vrienden dan) echt super leuke humor! Ik zie dus ook super uit naar morgen! Ik weet niet echt wat ik zal gaan doen, ik denk dat ik nog een paar video’s ga editten en nog wat artikels ga schrijven.

Voor nu weet ik wel wat ik ga doen! En dat is slapen, ik ben kapot! Het was (en is nog voor 1 dag) een hele leuke week! Ik heb best heel veel nuttige dingen gedaan. Maar ik wacht nog steeds op de dag met 20º en met veel zon met weinig of geen wolken. Na ja, als je dit artikel nu nog leest. Welterusten, ik hoop dat je lekker gaat slapen, haha♥.

Ps: Ik zal de voor de volgende keer dat ik zo’n artikel schrijf wat foto’s maken van wat ik doe. Dat is misschien wel leuk om te zien voor jullie.

xjes-Anne

 

Geef een reactie

