Quotes I wrote

Heey all,

Toen ik laatst offline was heb ik allemaal quotes geschreven. Ik was wat treurig en had een papier en een pen naast mij liggen en ik schreef van alles op. Ik ga ze hieronder neerzetten. Waarschijnlijk klopt het niet helemaal want het is in het Engels en ik schreef het klakkeloos op zonder erbij na te denken. Maar ik ga ze dus overnemen en er niks aan veranderen dus hier komen ze!

Don’t cry, there’s enough water in this world!

Laatst was een vriendin treurig en toen zei ik van: niet huilen er is genoeg water op aarde… Ik weet niet waarom ik deze heb opgeschreven maar dat weet ik bij geen van allen.

Be patient. When you’re patient you will get what you want.

Tja, eigenlijk slaat dit nergens op want als je geduld heb krijg je echt niet altijd wat je wilt. Maar je moet wel geduld hebben om je doel te behalen. Dus ik denk dat ik heb hem bedoeld om mijn doel te behalen…

Nobody is perfect, even the world isn’t perfect.

Ja, ik weet niet zo goed wat ik erbij moet zeggen…

Love yourself is more important then love others.

Ik vind dat deze op zich nog wel klopt. Want ik denk echt dat je pas van iemand anders kan gaan houden als je van jezelf houdt.

You can’t change the past. Look forward and enjoy.

In deze zie ik ook wel weer iets. Bijv. er is iets gebeurd in het verleden waar je enorm van baalt. Ja, je kan er niks meer aan veranderen. Maar je kan wel genieten van nu, dus doe dat.

To love someone you should love yourself first.

En deze sluit weer aan  bij ‘love yourself is more important then love others’. Het is eigenlijk het zelfde, denk ik.

Ik weet dat echt niet alles klopt wat ik heb geschreven maar dat doet mij vrij weinig. Het punt is, ik heb dit geschreven toen ik treurig was die avond en het luchtte op. Ja ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet zeggen. Dus tot mijn volgende artikel dan maar!

xjes-Anne

2 gedachten over “Quotes I wrote

Geef een reactie

