This was the week #2

Heey all,

Deze week was ik lekker aan het bollen pellen, dus was ik weer offline. Nu ga ik jullie weer mijn week vertellen, dus laten we beginnen bij maandag.

Maandag was ik naar Opmeer gefietst met mijn zusje om het cadeau voor mijn moeder te kopen. We hebben haar twee fotolijstjes gegeven met foto’s van ons erin, want nu heeft ze foto’s van drie jaar geleden en die zijn niet al te best! We gingen dus de foto’s afdrukken bij de Kruidvat, staat daar een vrouw die 100 foto’s wilde afdrukken. Wij stonden daar al zo’n vijf minuten en ik zei tegen me zusje: ik heb geen zin meer om te staan. Dus die vrouw zei daarop terwijl ik het niet tegen haar had: je zal toch echt nog wel even moeten wachten, ik ben nog lang niet klaar. En toen ze weg ging zei ze: nu mag je er wel bij! Nee, dat had ik zelf nog niet gesnapt! Maar goed, nadat het cadeau af was ging ik naar huis en ging ik zwemmen en eten bij Julia. Toen we net klaar waren met eten werd ik ineens gebeld met de vraag of we wilden komen bollen pellen. Ik zei ja want we wilden geld verdienen maar al gauw vroeg ik mezelf af waarom ik ook al weer ja had gezegd…

Screenshot_2016-08-15-19-30-20

Ow ja. We aten kleine pizaatjes maar ik had daarna nog trek en toen gaf ze me de pringles bus♥♥!

Screenshot_2016-08-15-21-02-00

‘S avonds was ik dus wat chagrijnig want ik had geen zin om te gaan bollen pellen. Toen maakte we deze foto dus…

Dinsdag was de eerste werkdag… De wekker ging om 05.50u en we hadden gelogeerd bij mij. Rond 06.50u zaten we op de fiets en waren we lekker vroeg daar en toen begon het zware werken… We zaten gezellig bij elkaar en op een gegeven moment waren we wat chagrijnig omdat we er wel klaar mee waren. In de pauze leerde we Dennis kennen, super gezellig! Na de pauze moest ik ergens anders helpen waar ik niet kon praten en lekker loner zat zonder andere kinderen. Na twee uur niet praten mocht ik, GELUKKIG, weer terug! ‘S avonds gingen we in bad want we voelden ons super vies! Die avond had ik bij Julia geslapen.Screenshot_2016-08-16-23-02-37

Hallo bollen….

Woensdag hadden we moeite met uit bed komen… Weer op tijd vertrokken en toen kwamen we Inge tegen en die ging ook bij ons werken! Dennis had zijn vriend, Rens, ook nog mee dus was het erg gezellig! Al gauw werd het té gezellig en werden we uit elkaar gehaald… In de pauze konden we door elkaar één blik te geven, helemaal dubbel liggen van het lachen. Of we zeiden: heh? En dan gingen we ook stuk! ‘S avonds gingen we zwemmen en dat was wel even lekker!

Donderdag was het weer ongeveer hetzelfde verhaal. Maar vandaag had Dennis Rens zijn schoen op een bus gezet. En die kregen we er niet af… Dus ging ik bij Julia op haar nek maar we waren nog steeds te klein… Uiteindelijk is de schoen er met een heftruck vanaf gehaald, haha!  Dit keer gingen we in de middag zwemmen en toen was er een groep jongens die Julia kenden. Toen ik op de duikplank stond gingen ze ineens forever anne zeggen, dat is mijn insta naam. Dus ik zei: hoe weet je dat?! Uiteindelijk ging het erom dat zij onze nummers wilde enzo en het sloeg helemaal nergens op! Het was wel heel erg grappig. En ze legden ook de klemtoon verkeerd bij Anne. Ze zeiden An ne in plaats van Anne.

Screenshot_2016-08-18-15-46-27

Dit is zijn dus onze skills… Ik viel bijna van haar nek af, haha!

Vrijdag was het feest want dat was onze laatste werkdag!!!! Die dag gingen we met de auto, want Juul haar fiets was kapot, haha! Het was wel chil want het regende uiteindelijk. Chocomel is bae en dus had ik mijn flesje gevuld met chocomel omdat de bekers op waren. Ook heb ik met een Poolse jongen gepraat, echt interessant.

Screenshot_2016-08-19-17-44-10

Onze laatste selfie bij het bollen pellen!

Zaterdag gingen we naar het Kazematten museum op de Afsluitdijk. Als je geïnteresseerd bent in de oorlog is dat zeker een aanrader! We waren daar denk ik rond 10.30u en we zouden rond 11.00u een rondleiding krijgen. Maar omdat er een miscommunicatie was kregen we van die praat dingen in plaats van de rondleiding. Het was wel heel erg leuk en ik denk dat we er tot 14.00 waren. ‘S avonds aten we lekker Chinees, jammiee!!! En later ging ik nog de hot tup in♥.

Op de steiger bij de afsluitdijk.

Zondag was mijn moeder jarig! We hadden allemaal complotten en het was dus ook echt mega grappig! Wij hadden dus fotolijstjes met foto’s van Roos en mij, ik had nog een mega theekop waar ze plantjes in kan doen en nog kaars houders. Mijn zusje had een schilderij met kaars houders en mijn vader had twee krukjes, motor koffers en…. Hij heeft haar Marco Borsato 25 gegeven! Nu vraag je je natuurlijk af wat daar zo bijzonder aan is? Marco heeft dus een persoonlijk bericht geschreven voor mijn moeder. Onze vriendin is bevriend met Leontien (de vrouw van Marco) en via via heeft mijn vader dat geregeld. Ik vind het echt super tof. Mijn oom en zijn vriendin kwamen ook nog spontaan langs en dat was ook heel erg gezellig! Voor de rest heb ik nog wat mailtjes beantwoord en artikels geschreven.
Dit was mijn week ik weet nog niet hoeveel geld ik heb verdiend maar het is altijd nog meer dan niks ;)! Ik ga nog lekker genieten van mijn laatste weekje vakantie…

xjes-Anne

 

Bewaren

Geef een reactie

