21 about me

Heey all,

Toen ik offline was en over een artikel nadacht bedacht ik me: wat weten jullie nu eigenlijk van mij? Vrij weinig, eigenlijk. Jullie weten mijn hobby’s en dat ik een zusje heb. Maar voor de rest valt het best wel mee. Dus hier komen wat feitjes.

  1. Mijn lievelings eten is tagliatelle, een heerlijke hartige taart, pizza en een courgette schotel van mijn vader. Ow ja, en kippensoep!!
  2. Mijn lievelings kleur is mint groen blauw achtig.
  3. Mijn telefoon is de LG l70, heftig.
  4. Ik doe Atheneum fle en ik ga naar het 3e jaar.
  5. Ik ben perfectionist.
  6. Met school opdrachten vind ik het fijner om in mijn eentje te werken. Want dan kan ik eraan beginnen wanneer ik daar zin in heb.
  7. Ik lees alleen in de vakantie voor mijn plezier boeken .
  8. Ik hou van op tijd zijn. Ik kan dus ook niet zo goed tegen laat komers…
  9. Ik heb een verzameling van Baby lips♥.
  10. Ik kan me uren vermaken door op YouTube tutorials te kijken en ze daarna zelf uit te proberen.
  11. Als ik foto’s maak neem ik er echt 10 of 20 van één onderwerp…
  12. Als mijn kamer een troep is ruim ik het direct op óf ik kom gewoon niet meer in mijn kamer.
  13. Ik vind het super lachen om rare snaps naar mijn vriendinnen te sturen.
  14. Ik speel piano. Ik leer mezelf liedjes aan en ik kan echt 2 uur lang het zelfde stukje spelen.
  15. Ik hou niet echt van simpel. Het mag ook wel eens wat moeilijker.
  16. Ik ben een type die ergens iets neerlegt en het vervolgens het niet meer kan vinden.
  17. Ik ben ook het type die ’s morgens kan gaan zeuren dat ze geen kleren meer heeft (hele lade ligt vol en er kan echt niks meer bij…).
  18. Als ik iets wil ga ik ervoor en dan hou je me ook niet meer tegen.
  19. Als je me iets verteld dat ik niet mag door vertellen houd ik het ook echt voor mezelf.
  20. Mijn stop woordjes zijn; heftig; jij moet echt weggaan; daar kan ik echt niet tegen.
  21. Eten is ook nog een hobby van me!

Dit waren wat feitjes van mij. Ik vond het wel leuk als jullie mij wat beter leren kennen. Niet dat je nu echt alles van me weet, maar toch.

xjes-Anne

Geef een reactie

