Het vermogen om te leren is een geschenk

Heey all,

Tja vandaag moet ik mijn boeken halen, joepie… Nee, op zich heb ik wel zin in school maar om de volgende rede.back-to-school-quotes-funny-5-1
Ik moet vandaag om 14.00u mijn boeken halen en ze zeggen dat ik bezig ben tot 16.00u, wat willen ze allemaal gaan doen? Maar goed, ik ga dus met mijn zusje naar school fietsen omdat het haar eerste jaar is en zij moet daar om 12.30u zijn dus ik ga daar ook eerder heen… Ik moet nog even zien wat ik daar anderhalf uur ga doen. Ik weet mijn rooster al door magister en daar word je ook niet bepaald blij om… Mijn rooster is namelijk: 8, 7, 8, 7, 7… En wij hebben 50 minuten rooster dus ik ben om 16.00u en om 15.10u uit en er zijn ook scholen die het 8ste uur hebben en die zijn met het 8ste uur iets van drie uur uit! Ik zie dus best wel tegen ons rooster op omdat ik vorig jaar elke dag 14.20u uit was, dus dit valt heel erg tegen en ik heb ook nog eens een docent die ik niet mag dus ja… Wel heb ik een hele leuke klas, namelijk dezelfde als vorig jaar!! We hebben heel erg ons best gedaan om deze klas te behouden en het is ons gelukt, woehoee!! Verder begint school weer gewoon op dinsdag en dan wordt het weer aftellen tot aan de zomervakantie…large

Op het moment zie ik super op tegen school maar ik heb wel zin om mijn boeken te kaften omdat ik vind dat ik een best wel leuk thema heb! Er komt binnenkort een ‘back to school’ artikel online. Ik weet dat het wat laat is maar het kan alsnog inspiratie zijn voor volgend school jaar. Verder hoop ik dat dit een leuk school jaar wordt en dat ik het een beetje volhoud en ja we gaan wel zien hoe het loopt…

The capacity to learn is a gift; the ability to learn is a skill; The willingness to learn is a choice;

En misschien helpt de quote hierboven je wel om een beetje gemotiveerd te blijven, ik hoop tenminste dat dat bij mij wel zo is.

xjes-Anne

 

3 gedachten over “Het vermogen om te leren is een geschenk

Geef een reactie

