This was the week #3

Heey all,

Dit artikel schrijf ik op de laatste dag van mijn vakantie… Ik ga jullie mijn laatste week beschrijven dus laten we het maar even doornemen…

Maandag heb ik waarschijnlijk gezwommen ik weet het niet meer echt… Ohja, ik weet het weer het was afgelopen week super lekker weer en ik heb maandag mijn 100 abonnees special opgenomen!! Die moet ik nog even editten maar ik denk dat ik echt 2 uur aan film heb dus dat gaat wel even duren…

Yeah de 100 abonnees!!

Dinsdag was het ook heel erg mooi weer en natuurlijk ging ik weer zwemmen! Ik heb ook nog mensen ontmoet uit een ander dorpje! Dat was wel gezellig. Ik heb in de ochtend eerst nog wat shirts gepimpt en daarbij komt de kluns in mij kijken… Ik was dus aan het naaien met de naaimachine en ik moest een draadje knippen. Hoe ik het deed, geen idee. Maar ik kreeg het voor elkaar om in mijn vinger te knippen… ‘S avonds na het eten had ik ineens heel veel zin in chocomelk dus pakte ik dat, haha! En ik ging ook nog even hardlopen.

Tja ik zei het de kluns…

Warme choco in de zomer?

Conditie opbouwen, zweten…

Woensdag deed ik iets en je mag drie keer raden. 1 2 3…. Het was zwemmen!! Wat een verrassing! Vandaag waren de mensen er weer die ik heb leren kennen op het zwembad, ik ben niet met ze bevriend maar het was wel echt gezellig!
Donderdag was ik ook weer op het zwembad en ’s avonds gingen we nog even naar een speeltuintje. We gingen met 2 vriendinnen, 3 vrienden (tenminste eentje is sowieso een vriend maar die andere weet ik niet zeker, wauw klinkt raar haha!) en nog het groepje die ik had leren kennen. Uiteindelijk gingen die drie vrienden van mij dus weg. We hadden het heel gezellig en dat andere groepje wilde toch ook wel naar huis. Maar daar staan jampotten te koop en ja hoor daar hadden ze er twee van gepakt zonder te betalen. Ik zei dus ja zet terug en dat deden ze niet dus ik pakte ze uit hun handen maar inmiddels was de eigenaar ook al buiten en dacht die man dat ik het had gestolen… Mijn eerste gedachte was: nu heb ik een strafblad… Slaat nergens op want ik had niks gedaan maar ik was zo bang dat hij me niet geloofde. Ik dus uitgelegd en hij nam mij niks kwalijk, gelukkig maar.

Vrijdag ging ik naar een verjaardag. Eerst gingen we FIFA spelen, ik was er niet goed in maar uit een of andere cijfers bleek dat ik wel beter was… Het zal allemaal wel het stond 0-0 in ieder geval. Daarna gingen we voetballen maar het was veel te heet dus gingen we weer terug. We gingen toen wat eten en daarna naar de kermis. Daar hadden ze de Ultimate, echt super tof! Om half twaalf ging ik weer naar huis en omdat ze me op de kermis hadden ondergespoten met schuim moest ik nog even douchen en ja ik had mijn verhaal nog even gedaan dus lag ik pas rond half twee op bed.

Zaterdag was er visite! Ik ging de hottup in want het was veel te heet en hij was iets van 24 graden dus dat was lekker afkoelen!! Later in de middag gingen we naar de kermis. Hij is niet heel groot in ons dorp, je hebt een zweef, botsauto’s en vliegtuigjes voor de kleintjes. Jesse, het kindje van de vriendin van mijn moeder die op visite was, ging met mij twee keer in de vliegtuigjes. Ook al ben ik niet klein, ik vond ze toch best leuk! Je kon zelf bepalen wanneer je omlaag of omhoog wilde dus dat was wel lachen! Ook ging ik nog in de zweef maar in de middag is dat nooit zo leuk, vind ik. ‘S avonds ging ik met twee vriendinnen naar de kermis en daar zijn we gebleven tot 24.00u. Je zag echt allemaal kinderen van onze leeftijd die gewoon aangeschoten waren en sommige hadden misschien een slokje te veel op. Maar ja toen zeiden wij tegen elkaar: hun hebben drank nodig om plezier te hebben maar wij hebben lol zonder drank!

In de zweef met Julia en Judith♥

Zondag heb ik niet heel veel gedaan. Ik heb wat artikels geschreven en ’s avonds weer naar de kermis. Ik ga ook een nieuwe telefoon kopen, de LG L90. Nu heb ik de L70 met 1,5 GB maar dat is gewoon niet te doen. Mijn ouders zijn wel heel lief geweest en die betalen de helft!

Kermis op zondag voor school weer begint…

Nu ga ik me lekker klaar maken voor bed want morgen moet ik mijn boeken halen… Ohja, bijna vergeten. Als je je telefoon in je tasje hebt en je gaat in de botsauto’s, NOOIT je tasje tussen jou en de auto! Als je rechts zit doe je tasje links en als je links zit doe je tasje rechts! Mijn vriendin haar Iphone 5s is nu namelijk helemaal kapot…

xjes-Anne

Bewaren

Geef een reactie

