Tv een tijdje geleden..

Heey all,

Laatst was ik offline en mijn neefje en nichtje waren hier toen. We hebben toen een tijdje Dora gekeken en toen vroeg ik me af welke series ik vroeger zelf keek en daar gaat dit artikel over!

Ome willem.
Fantastisch dit! Ik vond dit zo leuk! Echt geniaal! Eeuwig zonde dat het er niet meer is… Hieronder een super leuk liedje!

Nijntjeee!!
Dit was zooo leuk! Ik had ook boekjes van Nijntje. Ik vind het liedje zo leuk, Nijntje lief klein konijntje, haha!

Calimero!
Weet je het nog? Het kuikentje met de eierdop op zijn hoofd? Super leuk lied ook weer!

Winx!
Dit was het helemaal in groep 3! We speelde dit altijd in de pauzes en NATUURLIJK wilde iedereen Bloem zijn, haha!

Boembabaloe!
Whaha! Weet je de rupsen nog die een hartje vormden op het einde? Tja, dit keek ik natuurlijk ook vroeger! Ik kon de intro niet vinden maar de intro in deze video duurt 37 seconden.

Teletubbies!
Dit is toch mooi mensen? Ik heb het de 23e nog gekeken omdat ik me verveelde. Feit, vroeger was het toch echt veel leuker!! Hieronder de intro en outro!

Het zandkasteel!
Niet dat ik dit heel lang heb gekeken maar toch vond ik het wel heel erg leuk!

Kabouter Plop!
Wie keek dit niet? Mijn knuffel is zelfs vernoemd naar kwebbel, whaha!!

Dit was het alweer! Ik heb dit artikel met heel erg veel plezier geschreven!  Dus ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.

xjes-Anne

Geef een reactie

