Being social

Heey all,

Offline zit ik natuurlijk wel eens op social media. We kennen het allemaal wel, Instagram, Facebook, Pinterest, Snapchat & YouTube. Vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn mening is en nog wat andere dingen.

Instagram_App_Large_May2016_200

~ Instagram ~

Gebruikersnaam: forever.anne
Sinds: eind groep acht
Cijfer: 8

Het werkt  fijn en het is leuk, maar tegenwoordig loopt het vast als ik op mensen hun account klik en je krijgt een melding als iemand iemand anders zijn/haar foto liked. Ik snap niet waarom ik dat zou moeten weten, want wat interesseert mij dat nou weer?? Voor de rest vind ik het super leuk en kun je makkelijk gesprekken met elkaar hebben. Ik kan er vet lang achter zitten maar je kan niet meer oneindig door scrollen, nog iets waar ik van baal…

Snapchat_Logo

~ Snapchat ~

Gebruikers naam: annetjexxxx
Sinds: Ik heb echt een stuk of 10 accounts maar echt actief pas sinds het tweede
Cijfer: 9

Super leuk hoe je andere mensen hun bezig heden kan bijhouden! Snapreeks, ja dit is iets waarvoor ik echt altijd Wi-Fi wil hebben! Maar ja tot nu toe zit ik rond de 80 dacht ik… Het enige jammere is dat het bij mij best wel snel vast loopt maar ja, dat licht waarschijnlijk aan mij maar het blijft irritant. Ook de filters zijn super! Het handige is is dat je kan zien wanneer iemand een screenshot maakt van jouw foto, maar daar zijn ook weer hacks voor ;).

Pinterest-logo

~ Pinterest ~

Gebruikers naam: DutchgirlAnne
Sinds: een paar maanden
Cijfer: 8

Super goede inspiratie bron! Ik word er heel erg door geïnspireerd en gemotiveerd! Het jammere is dat ik er mee vol gespamd word op mijn mail. Maar wel super leuk! Ik heb er heel veel ideeën voor gekregen voor school maar ook voor mijn kamer!

YouTube-icon-full_color.png

~ YouTube ~

Gebruikers naam: – LIFEOFFANNE –
Sinds: 2 september 2015
Cijfer: 9

Super leuk! Ik kan er heel veel mee! Het enige is het copyright maar ja dat snap ik ergens ook wel weer… Tja, het is motiverend, inspirerend en gewoon heel erg handig! Ik gebruik deze app dan ook het meest van allemaal. Ik haal mijn muziek er vanaf en natuurlijk mijn YouTube kanaal!

Dit zijn eigenlijk de enige apps die ik gebruik en waar ik actief op ben. Ik heb wel Facebook, maar die is privé. Daar ben ik ook totaal NIET actief op en ik gebruik het alleen zodat mijn vrienden weten wanneer er een artikel online is, haha!

Ik ben dus niet heel erg actief, wel een beetje maar ja…

xjes-Anne

Geef een reactie

